کد خبر : 140601
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 18:39
-

سازمان لیگ به دنبال جذب حامیان مالی برای بانوان

سازمان لیگ به دنبال جذب حامیان مالی برای بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد حسن انصاری فرد، رئیس سازمان لیگ فوتسال  گفت: باید از تیم‌هایی که با وجود اینکه دیده نمی‌شوند و درآمدی ندارند در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند، تشکر کنم. اقدام بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها که با کمترین امکانات در مسابقات شرکت می‌کنند جای تقدیر دارد. امیدوارم در آینده بتوانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد حسن انصاری فرد، رئیس سازمان لیگ فوتسال  گفت: باید از تیم‌هایی که با وجود اینکه دیده نمی‌شوند و درآمدی ندارند در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند، تشکر کنم. اقدام بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها که با کمترین امکانات در مسابقات شرکت می‌کنند جای تقدیر دارد. امیدوارم در آینده بتوانیم امکانات بیشتری در اختیار فوتسال بانوان قرار دهیم.

انصاری فرد درباره جذب حامی مالی برای لیگ فوتسال بانوان گفت: به دنبال جذب حامیان مالی برای لیگ برتر فوتسال بانوان هستیم، اما شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که حامیان مالی زیاد به این حوزه‌ها ورود نمی‌کنند.

او در ادامه گفت: در حال حاضر تعامل خوبی با فدراسیون داریم. بازی‌های لیگ برتر فوتسال در بخش مردان پخش مستقیم دارد. روند خوبی در حال طی شدن است و امیدوارم طبق برنامه ۲۰۲۰ که به صورت هفتگی پخش می‌شود بتوانیم بخش‌هایی از مسابقات فوتسال بانوان و حواشی آن‌ها را پخش کنیم تا علاوه بر جذب علاقه‌مندان به رشته فوتسال، حامیان مالی را برای ورود به این رشته ورزشی ترغیب کنیم.

انصاری فرد افزود: امروز آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در لیگ فوتسالبانوان بود و خوشبختانه ۱۴ تیم برای شرکت در مسابقات ثبت نام کردند. امیدوارم لیگ امسال با کیفیت بیشتر و در سطح بالاتری برگزار شود و تیم‌های ایرانی بتوانند از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنند. بدون شک شایستگی این کار را داریم، زیرا بانوان ایرانی فوتسال را به خوبی بلد هستند و استعداد قابل توجهی در آن دارند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امکانات بیشتری در اختیار فوتسال بانوان بگذاریم تا آن‌ها در میدان‌های جهانی به رده‌های بالاتری برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.