کد خبر : 141223
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 20:20
-

پیروزی باارزش ستارگان ورامین در شیراز/ کامبک یک امتیازی مشهدی‌ها در قم/ سه امتیاز ارزشمند اصغری‌مقدم از کرج

پیروزی باارزش ستارگان ورامین در شیراز/ کامبک یک امتیازی مشهدی‌ها در قم/ سه امتیاز ارزشمند اصغری‌مقدم از کرج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز دوم لیگ‌برتر فوتسال ایران سه دیدار جذاب در شیراز، قم و کرج برگزار شد که نتایجی به شرح زیر در آنها رخ داد. در شیراز، شاگردان رضا داورزنی پس از یک ماراتن نفس‌گیر با ارژن سه امتیاز ارزشمند را بدست آوردند. در این دیدار ابتدا در نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز دوم لیگ‌برتر فوتسال ایران سه دیدار جذاب در شیراز، قم و کرج برگزار شد که نتایجی به شرح زیر در آنها رخ داد.

در شیراز، شاگردان رضا داورزنی پس از یک ماراتن نفس‌گیر با ارژن سه امتیاز ارزشمند را بدست آوردند. در این دیدار ابتدا در نیمه اول، ورامینی‌ها‌ با گل علی رهنما پیروز به رختکن رفتند. در نیمه دوم گل تساوی ارژنی‌ها توسط داوود فخری به ثمر رسید که دوباره علی رهنما گل سوم را زد و نجف زنگی سومین گلی را برای ستارگان زد که گل دوم فخری برای ارژن در واپسین لحظات را بی‌اثر کرد.

در قم سوهان محمد سیما قم که شانس صدرنشینی لیگ در صورت کسب سه امتیاز را داشت به مصاف فرش‌آرا رفت. قمی‌ها در ابتدای نیمه اول با حملات خود موفق به دو گل توسط فتحی و مهدی حسن‌زاده شدند اما یک گل آن را سروش احمدنیا پیش از رفتن به رختکن پاسخ داد. در نیمه دوم این بازی تیم خوب مجید مرتضایی کامبک کرده و گل قدرت بهادری بازی را به تساوی کشاند. دیرک دروازه برای قمی‌ها و درخشش گلر فرش‌آرا مانع از تغییر در نتیجه این بازی شد‌.

اما در آخرین دیدار امروز در کرج شاگردان جواد اصغری مقدم به مصاف مقاومت البرز رفتند که ابتدا در نیمه اول به تساوی رسیدند اما در نیمه دوم توسط محمد جامع به اولین گل خود دست پیدا کردند و در نهایت هم با همین یک گل به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.