کد خبر : 141487
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 15:58
-

ایرانمنش:هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر با یک تیم کاملا بومی است

ایرانمنش:هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر با یک تیم کاملا بومی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی تیم فوتسال دختران مس کرمان گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر با یک تیم کاملا بومی است و برای رسیدن به این هدف به حمایت بیشتر و زمان لازم نیاز داریم. “سعیده ایرانمنش” با اشاره به پیروزی هفته نخست تیمش در برابر تیم دریژنو گفت: پیروزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی تیم فوتسال دختران مس کرمان گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر با یک تیم کاملا بومی است و برای رسیدن به این هدف به حمایت بیشتر و زمان لازم نیاز داریم.
“سعیده ایرانمنش” با اشاره به پیروزی هفته نخست تیمش در برابر تیم دریژنو گفت: پیروزی در بازی نخست برای ما اهمیت زیادی داشت، ما می خواستیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم .

وی افزود: متاسفانه در این دیدار زینب انجم شعاع کاپیتان تیم ما مصدوم شد و این موضوع کمی برنامه های تیم را تحت تاثیر قرار داد. اما در نهایت ما توانستند با ارایه بازی قابل قبول حریف را شکست دهیم و با موفقیت هفته نخست مسابقات را به  اتمام برسانیم.

سرمربی دختران مس کرمان تصریح کرد: ما با تیمی متشکل از نفرات بومی راهی مسابقات لیگ برتر شده ایم، استفاده ازبازیکنان بومی ساختار و شماتیک تیمی ما را از سایر تیم ها متمایز ساخته و من تصور می کنم بازیکنان جوان ما برای رسیدن به موفقیت به حمایت و کسب تجربه نیاز دارند.

ایرانمنش بیان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر با یک تیم کاملا بومی است و برای رسیدن به این هدف به حمایت بیشتر و زمان لازم نیاز داریم.

سرمربی تیم دختران مس در ادامه به فواید و اثرات رونق ورزش در حوزه بانوان اشاره کرد و اظهار کرد: ورزش یکی از راه های مقابله با آسیب های اجتماعی است و ما می خواهیم با ورزش به یکی از اهداف مان که توانمند ساختن دختران کرمانی و سالم نگاه داشتن آن ها در برابر آسیب های اجتماعی است دست یابیم و  آنها را به عنوان یک الگو در جامعه زنان معرفی کنیم.

ایرانمنش با قدردانی از نگاه وِیژه شرکت ملی صنایع مس و باشگاه مس به ورزش بانوان، گفت:  مسوولان  باشگاه مس به عقیده ما در زمینه حمایت از بومی گرایی احترام گذاشتند و ما می خواهیم با تلاش و برنامه ریزی پاسخ مناسبی به این حسن نیت مقامات باشگاه بدهیم.

وی در خصوص دربی هفته آینده دختران مس کرمان و تیم مس رفسنجان گفت: دربی بازی آسانی نیست، این مسابقه حساسیت های خاصی دارد، رفسنجان خرید های خیلی خوبی انجام داده و فکر می کنم بازی سختی در پیش رو داشته باشیم، البته تیم ما نیز با تلفیقی از نفرات جوان و با تجربه راهی این دیدار می شود و امیدوارم بتوانیم با دست پر از بازی خارج شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.