کد خبر : 141662
تاریخ انتشار : جمعه 1 شهریور 1398 - 19:51
-

سن ایچ صدر جدول را پس گرفت/ شاهین روی نوار برد/تساوی پایین جدولی ها در شاهین شهر

سن ایچ صدر جدول را پس گرفت/ شاهین روی نوار برد/تساوی پایین جدولی ها در شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز دوم هفته نهم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد. در ساوه سن ایچ که به دنبال باز پس گرفتن صدر جدول از گیتی پسند بود در مصاف با ارژن شروع خوبی داشت و با دو گل پیش افتاد اما درنهایت نیمه اول را با برتری ۲ بر یک به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز دوم هفته نهم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد.

در ساوه سن ایچ که به دنبال باز پس گرفتن صدر جدول از گیتی پسند بود در مصاف با ارژن شروع خوبی داشت و با دو گل پیش افتاد اما درنهایت نیمه اول را با برتری ۲ بر یک به رختکن رفت.در نیمه دوم باز هم سن ایچ شروع خوبی داشت و موفق به زدن گل سوم و چهارم شد اما یکبار دیگر دروازه اش باز شد.با زدن گل پنجم پیروزی سن ایچ قطعی شد و صدرنشینی را پس گرفتند.

در ورامین تیم ستارگان ورامین در نیمه اول با تساوی بدون گل مقابل شاهین کرمانشاه متوقف شد.در نیمه دوم اما تیم مهمان به گل رسید.شاهینی ها گل دوم هم زدند اما پس از اینکه رهنما اختلاف را به حداقل رساند شاهین به گل سوم هم رسید و در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاهین خاتمه یافت تا ستارگان در خانه هم ببازد و شاهین به دومین برد پیاپی برسد.

هایپر شاهین شهر هم در خانه خود در نیمه اول تن به تساوی صفر صفر مقابل آذرخش بندرعباس داد.در نیمه دوم سهم هر تیم یک گل بود تا بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.