کد خبر : 142076
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 13:25
-

بازتاب شکست سنگین مس در رسانه های جهان

بازتاب شکست سنگین مس در رسانه های جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون ایران روز گذشته در دومین دیدار خود در جام باشگاه های جهان در تایلند به مصاف تیم ال پوزو اسپانیا رفت و با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب حریف خود شد. مس نه تنها با این باخت شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون ایران روز گذشته در دومین دیدار خود در جام باشگاه های جهان در تایلند به مصاف تیم ال پوزو اسپانیا رفت و با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب حریف خود شد. مس نه تنها با این باخت شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد و ناکامی جام باشگاه های آسیا را تداوم بخشید، بلکه وجهه بین المللی فوتسال ایران را هم تحت تاثیر خود قرار داد.

روزنامه مارکا اسپانیا بعد از این بازی نوشت: «ال پوزو با یک عملکردعالی توانست پیروز شود و تیم ایرانی مس سونگون را شکست بدهد. ال پوزو اولین ماموریتش را در بانکوک به پایان رساند. این تیم نه تنها مس را شکست داد بلکه توانست به خاطر برد ۳ – یک مگنوس برزیل در روز اول، صدرنشین گروه شود. ال پوزو می دانست چطور تیمی که چند روز قبل نایب قهرمان آسیا شده بود را از کار بیاندازد. کار گروهی جاوید و وام‌پتا می توانست مس رابه گل برساند اما بعد از آن نقاط ضعف حریف خودش را نشان داد.» در ادامه این گزارش به نحوه به ثمر رساندن گل های ال پوزو اشاره شده است.

روزنامه اسپورت اسپانیا هم نوشت که تیم ال پوزو در یک جشنواره گل توانست مس سونگون ایران را با نتیجه ۷ بر صفر شکست بدهد: «همانطور که بارسلونا روز دوشنبه توانست جام باشگاه های جهان را با برد شروع کند، ال پوزو هم کارش را در این جام با به ثمر رساندن ۷ گل به مس شروع کرد و در دیدار تعیین کننده به مصاف مگنوس برزیل می رود.»

همچنین سایت «laverdad» اسپانیا در ارتباط با این مسابقه اعلام کرد که ال پوزو با برد در جام باشگاه های جهان قدم گذاشت و با به ثمر رساندن هفت گل در بازی با مس سونگون ایران فراتر از انتظار ظاهر شد. این روزنامه نوشت: «باوجود اینکه ال پوزو پنج بازیکن جدید به خدمت گرفته است اما هیچ شانسی برای گلزنی به حریفش نداد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.