کد خبر : 142082
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 13:49
-

ناصری: مگر می شود باشگاه های جهان پخش نشود؟ / باخت تیم امید و مس به ژاپنی ها نشانه هایی از خطر است

ناصری: مگر می شود باشگاه های جهان پخش نشود؟ / باخت تیم  امید و مس به ژاپنی ها نشانه هایی از خطر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کارشناس فوتسال گفت: از باخت تیم ملی جوانان تا باخت مس به ژاپنی‌ها نشانه‌هایی از خطر است که متوجه فوتسال ایران شده و باید آنها را جدی گرفت. تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نماینده ایران با باخت ۳ بر یک مگنوس برزیل و ۷ بر صفر مقابل ال‌پوزو مورسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کارشناس فوتسال گفت: از باخت تیم ملی جوانان تا باخت مس به ژاپنی‌ها نشانه‌هایی از خطر است که متوجه فوتسال ایران شده و باید آنها را جدی گرفت.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نماینده ایران با باخت ۳ بر یک مگنوس برزیل و ۷ بر صفر مقابل ال‌پوزو مورسیا اسپانیا از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان کنار رفت. این تیم یک هفته پیش نیز در فینال لیگ باشگاههای آسیا نتیجه را به تیم ژاپنی واگذار کرد.رضا ناصری، پیشکسوت فوتسال ایران گفت: اگر تیم مس در آسیا قهرمان می شد حالا نتایج متفاوت بود چراکه بحث روحی و روانی تاثیر زیادی روی بازی دارد.

وی افزود: علاوه بر بحث روحی و روانی تیم مس پس از یک تورنمنت فرسایشی در آسیا تنها یک هفته وقت داشت که خودش را برای این بازی‌ها ریکاوری کند و یک هفته برای چنین کاری خیلی کم است. ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم داشت که بعد از آن بدن‌ها به قول معروف در رقابت‌ها خالی کرد و ما شاهد باخت سنگین ۷ بر صفر هستیم.

این کارشناس فوتسال گفت: آژیر خطر برای فوتسال خیلی وقت است که به صدا درآمده ولی گویا صدایش را کسی نمی شنود. فوتسال مورد توجه نیست، به طور مثال همین بازی‌های قهرمانی جهان، مگر می شود در آن نماینده داشته باشیم و پخش زنده نشود و از بی توجهی صداوسیما تا مسئولان فدراسیون. در آسیا کرسی های زیادی داریم و می توانستیم تاریخ بازی‌ها را با توجه به اولویت باشگاههای جهان تغییر دهیم. فوتسال ایران روبه افول است و باید به لحاظ ساختاری در آن تغییراتی صورت بگیرد.

سرپرست سابق تیم تاسیسات دریایی تصریح کرد: لیگ ما فقط نام حرفه ای را یدک می کشد، وقتی بازیکن به فوتبال به عنوان کار دوم نگاه می کند و مجبور است برای امرار معاش یک کار دیگر نیز داشته باشد، شما چه توقعی دارید. وقتی بازیکن نمی تواند به صورت تمام وقت در اختیار تیم باشد چه انتظاری دارید!

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: در کمیته فنی باید افراد فوتسالی که سابقه حضور در این رشته را دارند تصمیم گیر باشند. هم اکنون خانواده ها استقبال کمی از حضور فرزندانشان و فعالیت آنها در فوتسال دارند که این هم از ضعف سیاست های کلی است و باعث شده فوتسال ایران نسل به نسل و روز به روز ضعیف تر بشود. چرا بازیکنان خوب باید بروند در لیگ‌های خارجی که بسیار از ما پایین تر هستند حضور داشته باشند. در فوتسال ما ۳- ۴ تیم بیشتر نیستند که پول دارند و مابقی یکسال هستند، یکسال نیستند. وظیفه ما این است که این مسائل را بگوییم و امیدوارم مسئولان فدراسیون اهمیت بیشتری برای این رشته قائل باشند و تغییرات ساختاری را که باید انجام بدهند سروقت انجام دهند و ببینند کشورهای دیگر به سرعت در حال پیشرفت هستند. از باخت تیم ملی جوانان تا باخت مس به ژاپنی ها نشانه هایی از خطر است که متوجه فوتسال ایران شده و باید آنها را جدی گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.