کد خبر : 142123
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 18:18
-

پرکاس: امیدوارم به روند عملکرد خوب هفته های اخیر خودم ادامه دهم/ برای برد به بهبهان سفر می کنیم

پرکاس: امیدوارم به روند عملکرد خوب هفته های اخیر خودم ادامه دهم/ برای برد به بهبهان سفر می کنیم

به گزارش fut5al ، سینا پرکاس دروازه بان شهروند ساری که در هفته های اخیر با درخشش خیره کننده خود نقش بسزایی در کسب نتایج مطلوب این تیم مقابل تیم های گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز داشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: اوایل فصل بخاطر شرایط بدنسازی برای تمام

به گزارش fut5al ، سینا پرکاس دروازه بان شهروند ساری که در هفته های اخیر با درخشش خیره کننده خود نقش بسزایی در کسب نتایج مطلوب این تیم مقابل تیم های گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز داشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: اوایل فصل بخاطر شرایط بدنسازی برای تمام تیم ها سخت می گذرد و با گذشت زمان تمام تیم با شرایط تمرین ها و تاکتیک هایشان روبه جلو می روند. شرایط ما هم با توجه به تمرینات طاقت فرسایی که در فصل بدنسازی داشتیم به مراتب دشوارتر بود و حالا پس از طی شدن چند هفته از لیگ در حال رسیدن به شرایط آرمانی هستیم.

وی با بیان اینکه شهروند نسبت به سالهای قبل جوان تر شده است، این موضوع را در کسب نتایج نامطلوب ابتدای فصل مزید بر علت دانست و اذعان داشت: امسال تمام تیم ها خوب بسته شدند و قوی هستند. هیچ مسابقه ای از قبل قابل پیش بینی نیست و همه تیم ها برای رسیدن به پلی آف می جنگند که همین باعث شده تا جذابیت های لیگ بیشتر شود.

پرکاس در خصوص عملکردش تا اینجای فصل در درون دروازه شهروند ساری گفت: اوایل فصل برایم خوب شروع نشد. رفته رفته تمریناتم را صبح و عصر شروع کردم تا از این فشار که به رویم بود آزاد شوم. خدارا شکر می کنم که هفته به هفته بهتر می شوم و بهترین عملکرد را برای تیمم دارم.

وی در پاسخ به این سوال که با عملکرد خوبی که در هفته های گذشته داشته آیا به حضور مجدد در اردوها و ترکیب تیم ملی فوتسال فکر می کند یا خیر گفت: سال قبل در بیشتر اردوها حضور داشتم. امیدوارم امسال هم با تلاشی که می کنم بهترین دروازه بانی را برای تیمم انجام بدهم و بهترین نتایج را هم بدست بیاوریم. امیدوارم مربیان محترم تیم ملی بیشتر به بازیهایم توجه کنند و بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم که هدفم هم از این همه تلاش رسیدن به تیم ملی هست. امیدوارم روندی را در هفته های اخیر در پیش گرفته ام را با قدرت ادامه دهم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

سنگربان شهروند ساری همچنین در خصوص سرمربیگری رضا لک در این تیم نیز اظهار داشت: من آرزویم بود که یک روز با آقای لک کار کنم. آقا رضا یکی از بهترین مربیان لیگ هستند که از لحاظ اخلاقی، شخصیتی و تاکتیکی بهترین است و من خیلی خوشحالم که با آقا رضا کار می کنم و هر روز هم نکات جدیدی از ایشان یاد می گیرم.

وی در خصوص دیدار خارج از خانه این هفته تیمش برابر اهورا بهبهان نیز گفت: فصل قبل در بهبهان پیروز شدیم. تیم اهورا کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها از تماشاگران خون گرمی برخوردار هست. این هفته بازی دشواری با اهورا خواهیم داشت. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و با تمام احترامی که برای باشگاه اهورا قائلم اما باید بگویم شهروند برای برد به بهبهان سفر می کند.

پرکاس در پایان هواداران شهروند ساری را بهترین تماشاگران جهان خواند و از حمایت های آنها تشکر کرد و خاطرنشان نمود: از تلاش ها و پشتیبانی های خانواده ام و همچنین از زحمات آقای نجاریان، کادر فنی تیم و هم تیمی هایم نیز تشکر می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.