کد خبر : 142982
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 10:31
-

بازی های حفاری در شهر دیگری برگزار می شود

بازی های حفاری در شهر دیگری برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته انضباطی آرای خود در خصوص دیدار حفاری و سوهان قم را صادر کرد. ، با توجه به گزارشات مقام های رسمی مسابقه بین تیم های ملی حفاری و سوهان محمد قم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال که در تاریخ ۱۵ شهریور ماه در شهر اهواز برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته انضباطی آرای خود در خصوص دیدار حفاری و سوهان قم را صادر کرد.

، با توجه به گزارشات مقام های رسمی مسابقه بین تیم های ملی حفاری و سوهان محمد قم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال که در تاریخ ۱۵ شهریور ماه در شهر اهواز برگزار شد تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم ملی حفاری منعکس شد. از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از استفاده از شعارهای موهن و تهدید آمیز و فحاشی به مقام رسمی مسابقه، تهدید، پرتاب اشیاء، ایجاد خلل در برگزاری مسابقه ، حمله و مصدوم کردن داور در خور صدور قرار دستور موقت می باشد.

لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا اطلاع ثانوی باشگاه ملی حفاری از تمامی برگزاری مسابقات خاتگی محروم است و با نظر سازمان لیگ فوتسال در شهری دیگری برگزار شود.

بدیهی است چنانچه باشگاه مذکور دفاعیاتی دارد ظرف حداکثر دو روز پس از دریافت، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

ضمنا یعقوب مراقی- سرمربی تیم ملی حفاری به دلیل رفتار غیر ورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت پس از ابلاغ به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.