کد خبر : 142983
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 10:31
-

صدور قرار دستور موقت دیدار فوتسال بانوان شهروند ساری و دریژنو فرخشهر

صدور قرار دستور موقت دیدار فوتسال بانوان شهروند ساری و دریژنو فرخشهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته انضباطی قرار دستور موقت خود را در خصوص دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد ،را صادر کرد. با توجه به اتفاقاتی که در مسابقه فوتسال بانوان بین تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته انضباطی قرار دستور موقت خود را در خصوص دیدار تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد ،را صادر کرد.

با توجه به اتفاقاتی که در مسابقه فوتسال بانوان بین تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد، رخ داد،  کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به مدارک موجود  در مسابقه تیم های فوق و تخلفاتی که از سوی دو نفر از مردان همراه هر دو تیم به عنوان مسئول رسانه ای و پخش اینترنتی مبنی بر درگیری با یکدیگر منعکس گردیده که مراتب در حال بررسی و رسیدگی است.

لذا با توجه به اهمیت موضوع، کمیته انضباطی  به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی  نامبردگان را تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیتهای مرتبط با حوزه ماموریت خود محروم می نماید و لازم است نامبردگان جهت ادای توضیحات در خصوص تخلفات انتسابی در کمیته انضباطی حاضر شوند.

ضمنا در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی سایر افراد حاضر در برگزاری مسابقه فوتسال بانوان، پس از دریافت و  وصول گزارش کامل از سوی سازمان لیگ فوتسال رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.