کد خبر : 142986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 10:41
-

مظفر: بازی مقابل تیم‌های چین و تایلند، محک خوبی برای بازیکنانم است

مظفر: بازی مقابل تیم‌های چین و تایلند، محک خوبی برای بازیکنانم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور تیم کویت در تورنمنت چین گفت: برای محک بازیکنانم تصمیم جسورانه و شجاعانه گرفتم. شهرزاد مظفر  درباره حضور تیم کویت در تورنمنت چین گفت: این اولین تورنمنت رسمی است که تیم کویت در آن حضور دارد، پیش از این نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور تیم کویت در تورنمنت چین گفت: برای محک بازیکنانم تصمیم جسورانه و شجاعانه گرفتم.

شهرزاد مظفر  درباره حضور تیم کویت در تورنمنت چین گفت: این اولین تورنمنت رسمی است که تیم کویت در آن حضور دارد، پیش از این نیز در کمپ کرواسی شرکت کرده‌ایم و چهار بازی دوستانه انجام دادیم؛ سه تیم از باشگاه‌های کرواسی و یک تیم از اسلوونی در این کمپ حضور داشتند. به طور کلی، تیم ملی فوتسال بانوان کویت حدود سه ماه است که تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت در ادامه تأکید کرد: پیش از آن مشغول برنامه‌ریزی، تحقیقات، راه‌اندازی لیگ، تشکیل هسته اولیه تیم ملی و راه‌اندازی چند مرکز استعدادیابی بوده‌ایم. سه ماه است که به طور جدی و منظم تمرینات تیم ملی را پیگیری می‌کنیم. زمانی که برای حضور در تورنمنت چین دعوت شدیم، خیلی بر روی این موضوع فکر کردم که آیا تیم را در این مسابقات شرکت دهم یا خیر؟ با توجه به اینکه یک سال تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا زمان باقی مانده است، تصمیم گرفتم تا در این مدت تیم تجربه خوبی کسب کند و حضور در این تورنمنت و بازی مقابل تیم‌های خوبی مانند چین و تایلند، محک خوبی برای بازیکنانم است و در این تورنمنت می‌توانیم به این دست یابیم که کجای کار قرار داریم و نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

وی افزود: به هر حال تصمیم آسانی نبود، می‌دانستیم که کار سختی در این تورنمنت داریم اما تصمیمی جسورانه و شجاعانه گرفتم. می‌دانستم که فاصله تیم ما با تیم‌هایی مثل تایلند و چین بسیار زیاد است اما به این نتیجه رسیدم که باید کسب نتیجه را کنار بگذارم و کمی جسورانه حرکت کنیم چرا که در مقطع فعلی، نتیجه اصلاً برای ما اهمیت ندارد و خوشبختانه این تفکر را راه انداخته‌ایم.

مظفر اظهار کرد: تیم بی‌تجربه‌ای در اختیار دارم، بازیکنانم بازی‌های بین‌المللی را تجربه نکرده‌اند و لازم‌ است که تا می‌توانیم آنها را برای کسب تجربه در چنین رویدادهایی شرکت دهیم. صرف‌نظر از تجربه، باید آنها را در معرض روزها و شرایط سخت قرار دهیم. همانطور که می‌دانید تیم‌های ایران، تایلند، چین و ژاپن، چهار مربع قدرت در آسیا هستند که دو تیم تایلند و چین در این تورنمنت حضور داشتند. این دو تیم نسبت به مسابقات ۲۰۱۸ بسیار پیشرفت کرده‌اند و حریفان سختی برای ما بودند. نتیجه را مقابل حریفان واگذار کردیم اما لازم است تا در چنین رویدادهایی محک بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مقطعی نیستیم که بخواهیم به نتیجه فکر کنیم و نتیجه برایمان مهم باشد. ابتدای راه قرار داریم و کسب تجربه از هر چیزی برای ما حائز اهمیت است. برای حضور تیم کویت در تورنمنت چین، تصمیم جسورانه‌ای گرفتم. قطعاً شرکت در این مسابقات، دستاوردهای بهتری از عدم حضور در آن برایم داشت. با وجود شکست در مسابقات، بسیار راضی هستم؛ احساس می‌کنم تصمیم درستی گرفته‌ام چرا که تجربه گرانبهایی به دست آمد که می‌تواند در ادامه راه بسیار به ما کمک کند. با بررسی نقاط ضعف می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری برای ادامه راه داشته باشیم.

مظفر درباره تورنمنت چین گفت: این تورنمنت حدود ۱۰ سال است که در بخش مردان برگزار می شود اما در بخش زنان سال نخست است که برگزار می شود و تیم کویت در آن شرکت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.