کد خبر : 144081
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:04
-

بهادری : یک تیم آنالیز ، بهترین ها را انتخاب می کرد/نتوانستم کنار بیایم که دوباره به خارج بروم

بهادری : یک تیم آنالیز ، بهترین ها را انتخاب می کرد/نتوانستم کنار بیایم که دوباره به خارج  بروم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری  با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت کاسپین، گفت: در هر سه بازی با قزاقستان، آذربایجان و روسیه ابتدا گل خوردیم. بازی با قزاقستان سخت بود. همینطور آذربایجان که ۶ بازیکن برزیلی داشت و کلا این سه بازیکن برای آذربایجان بازی می کردند. مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری  با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت کاسپین، گفت: در هر سه بازی با قزاقستان، آذربایجان و روسیه ابتدا گل خوردیم. بازی با قزاقستان سخت بود. همینطور آذربایجان که ۶ بازیکن برزیلی داشت و کلا این سه بازیکن برای آذربایجان بازی می کردند. مقابل روسیه در حالی شکست خوردیم که طیبی و احمدی محروم بودند و ساعت مسابقه هم عوض شده بود. اینها توجیه نیست. ما هماهنگ نبودیم ولی به قول سرمربی تیم ملی، باید از این باخت ها تجربه کسب کنیم.
وی درباره بازگشتش به تیم ملی فوتسال و انتخابش به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب در پایان تورنمنت، تاکید کرد: خدا را شکر عملکرد بدی نداشتم. هرچند گل نزدم ولی فکر می کنم خواسته های کادر فنی را پیاده کردم. در این تورنمنت یک تیم آنالیز حضور داشت و بهترین ها را انتخاب می کرد. خوشبختانه من هم در جمع منتخبان قرار گرفتم.
ملی پوش فوتسال ایران که در تیم فرش آرا بازی می کند، درباره شرایط این تیم هم خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در تمام تیم ها وجود دارد ولی از نظر جدولی شرایط خوبی داریم. مدیریت باشگاه و بازیکنان سعی می کنند امسال نتایج خوبی بگیریم. ان شاءالله امسال بتوانیم رتبه خوبی کسب کنیم و روی سکو برویم.
بهادری در خصوص احتمال لژیونرشدن مجددش گفت: سال گذشته در چین سختی زیادی کشیدم و الان در مشهد راحت هستم. امسال برای لیگ عراق مجددا از تیم نفت الوسط پیشنهاد داشتم. مبلغ قرارداد هم خیلی خوب بود ولی هرطور که با خودم فکر کردم، نتوانستم کنار بیایم که دوباره به خارج از ایران بروم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.