کد خبر : 144069
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 11:03
-

انتخاب سرمربی بانوان ، زیر ۲۰ سال پسران و دختران در دستور کار کمیته فنی

انتخاب سرمربی بانوان ، زیر ۲۰ سال پسران و دختران در دستور کار کمیته فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی قرار احتمالا این هفته یا هفته آینده تشکیل می شود. این جلسه از یک سو تحت تاثیر استعفای محمدحسن انصاریفرد قرار دارد که از ریاست کمیته فنی استعفا کرد و سپس به پرسپولیس رفت و از سوی دیگر به خاطر تعیین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی قرار احتمالا این هفته یا هفته آینده تشکیل می شود. این جلسه از یک سو تحت تاثیر استعفای محمدحسن انصاریفرد قرار دارد که از ریاست کمیته فنی استعفا کرد و سپس به پرسپولیس رفت و از سوی دیگر به خاطر تعیین وضعیت کادر فنی سه تیم ملی، سرنوشت ساز است.

انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، تصمیم گیری درباره سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال مردان و انتخاب کادر فنی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال دختران سه محور اصلی این جلسه است که هر کدام حساسیت های خاص خودش را دارد.

تیم ملی فوتسال بانوان بعد از قهرمانی در دوره گذشته مسابقات آسیایی، شرایط عجیبی را تجربه کرد. شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی ایران از سمت خود کناره گیری کرد تا هدایت تیم بانوان کویت را بر عهده بگیرد. بعد از آن و با تصمیم مسئولان فوتسال، زیور بابایی و شهناز یاری در کنار علی رعدی کادر فنی تیم بانوان را تشکیل دادند؛ کادری که حواشی زیادی را به دنبال داشت و در نهایت باعث شد یاری قید همکاری با این تیم را بزند.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال پسران هم در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و در حالی که این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می شد، با هدایت حمید شاندیزی به عنوان سوم آسیا بسنده کرد.

تشکیل تیم فوتسال زیر ۱۹ سال دختران هم با هدف پشتوانه سازی صورت می گیرد و کمیته فوتسال در صدد است با انتخاب کادر فنی این تیم هرچه زودتر تمریناتش را شروع کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.