کد خبر : 144149
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 18:14
-

تحقیر پارسیان،شکست عجیب شهرداری ساوه/پیروزی پاس و سفیر در دربی/زنجانی ها با برد شروع کردند/پیروزی افضلی و خوراکچی در گام اول/یک سیرجانی برد،یک سیرجانی باخت/کامبک اراکی ها+جدول رده بندی هر دو گروه

تحقیر پارسیان،شکست عجیب شهرداری ساوه/پیروزی پاس و سفیر در دربی/زنجانی ها با برد شروع کردند/پیروزی افضلی و خوراکچی در گام اول/یک سیرجانی برد،یک سیرجانی باخت/کامبک اراکی ها+جدول رده بندی هر دو گروه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته اول لیگ دسته اول عصر امروز برگزار شد. گروه اول در بازی های این گروه پاس تهران در دربی تهران موفق به پیروزی ۴ بر یک مقابل مقاومت تهران شد تا دربی نظامی ها را شاگردان دل انگیز ببرند.سجاد امانی با زدن سه گل ستاره پاس بود.محمد نامنی دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته اول لیگ دسته اول عصر امروز برگزار شد.

گروه اول

در بازی های این گروه پاس تهران در دربی تهران موفق به پیروزی ۴ بر یک مقابل مقاومت تهران شد تا دربی نظامی ها را شاگردان دل انگیز ببرند.سجاد امانی با زدن سه گل ستاره پاس بود.محمد نامنی دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

فولاد سیرجان ایرانیان با هدایت امیرهادی زاده موفق به شکست شاگردان محسن زارعی شد تا مشهدی لیگ را با شکست شروع کنند.

عجیب ترین نتیجه این گروه را هیئت فوتبال کرمانشاه گرفت که در مصاف با تیم پر ادعای پارسیان به یک برد پرگل رسید و حریف خود را تحقیر کرد.به نظر می رسد این شروع برای پارسیانی ها خبر از روزهای سختی باشد که در سایه مدیریت ضعیف بر این تیم حاکم شده است.میلاد نجفی(۳) امیر شیخیایی،صمد پروینی،مسعود شکربیگی و بابک سهرابی گلهای کرمانشاه را زدند و محمد معظم تک گل تیم نگون بخت پارسیان را به ثمر رساند.

ایرالکو اراک در حالی که نیمه اول را با شکست یک بر صفر مقابل شهرداری قزوین به رختکن رفت در نیمه دوم با با برتری ۳ بر ۲ سه امتیاز دشوار را کسب کند.

تیم اسپیناس زنجان نیز در خانه نفت امیدیه به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و شاگردان داودی نژاد را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

نتایج بازی های این گروه به شرح زیر است:
✔️پاس تهران۴- مقاومت تهران۱
✔️فولاد سیرجان ایرانیان۵-هتل کاج مشهد۲
✔️هیئت فوتبال کرمانشاه۷- پارسیان شهرقدس۱
✔️ایرالکو اراک۳- شهرداری قزوین۲
✔️نفت امیدیه۱- اسپیناس زنجان۲
جدول رده بندی این گروه به شرح زیر است:

جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته اول ۹۸

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱هیات فوتبال کرمانشاه۱۱۰۰۷۱۶۳
۲فولاد سیرجان ایرانیان۱۱۰۰۵۲۳۳
۳پاس تهران۱۱۰۰۴۱۳۳
۴ایرالکو اراک۱۱۰۰۳۲۱۳
۵اسپیناس زنجان۱۱۰۰۲۱۱۳
۶جندی شاپور دزفول۰۰۰۰۰۰۰۰
۷شهرداری قزوین۱۰۰۱۲۳۰
۸نفت امیدیه۱۰۰۱۱۲۰
۹هتل کاج مشهد۱۰۰۱۲۵۰
۱۰مقاومت تهران۱۰۰۱۱۴۰
۱۱پارسیان شهر قدس۱۰۰۱۱۷۰

گروه دوم

در بازی های این گروه، تیم خالص سازان که موفق به زدن اولین گل این فصل شد در مصاف با تیم پرمهره گهر زمین سیرجان به یک برد ارزشمند رسید تا شاگردان مجید اوصالی در دوئل با تیم مجید تیکدری سه امتیاز ارزشمند کسب کنند.میلاد رمضانی،علی عمویی(۲)، حامد عباسپور و امین ستاریان برای تیم خالص سازان گلزنی کردند و تیم سیرجانی نیز تک گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تیم ناشناخته آرنوش کاشان در خانه خود با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ شهرداری ساوه را در هم کوبید تا رضا عقابی و تیمش شروع خوبی در لیگ یک نداشته باشند. وحید نجفیان با زدن سه گل ستاره تیم کاشانی بود و محسن شنوفی، محسن بخشی و احمد رضایی دیگر گل های این تیم را به ثمر رساندند.

در دربی تهران تیم های فودکا و سفیر گفتمان به مصاف هم رفتند که تیم مهمان یعنی سفیر به یک برد ارزشمند دست یافت و سه بر یک مهمان خود را شکست داد.نصرالله مومن در این بازی عملکرد خوبی در تیم سفیر داشت و دو گل به ثمر رساند.

تیم شهرداری قرچک هم با هدایت محمود خوراکچی در دیداری دشوار و نزدیک نماینده آبادان را شکست داد. آبادانی ها ابتدای با دو گل و سپس ۳ بر۲ از میزبان خود پیش افتادند اما تیم شهرداری که از حمایت قرچکی ها سود می برد پس از دست دادن چندین موقعیت گل در نهایت به برتری ۴ بر ۳ رسید و فصل را با پیروزی شروع کرد.مجتبی امیرخانی ستاره شهرداری قرچک بود که در این بازی هت تریک کرد.دیگر گل این تیم را محسن کبیریان به ثمر رساند.مصطفی معیدی،وحید نوروزی و علیرضا غبیشاوی برای ساحل سازان گلزنی کردند.

تیم کراپ الوند با هدایت حسین افضلی هم در دیداری جذاب ۵ بر ۳ تابلو نصر شهرکرد را شکست داد.کراپی ها ابتدا با سه گل پیش افتادند اما شاگردان علی زندی پور تا آستانه تساوی هم پیش رفتند اما در نهایت این بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان رسید.

نتایج بازی های این گروه به شرح زیر است:
✔️فودکا تهران۱- سفیر گفتمان تهران۳
✔️کراپ الوند۵-تابلو نصر شهرکرد۳
✔️شهرداری قرچک۴-نماسازان آبادان۳
✔️خالص سازان زنجان۵-گهر زمین سیرجان۱
✔️آرنوش کاشان۶- شهرداری ساوه۲

جدول رده بندی گروه دوم بدین شکل است:

جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته اول ۹۸

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱آرنوش کاشان۱۱۰۰۶۲۴۳
۲خالص سازان زنجان۱۱۰۰۵۱۴۳
۳کراپ الوند۱۱۰۰۵۳۲۳
۴سفیر گفتمان تهران۱۱۰۰۳۱۲۳
۵شهرداری قرچک۱۱۰۰۴۳۱۳
۶شهرداری رشت۰۰۰۰۰۰۰۰
۷نماسازان ساحل آبادان۱۰۰۱۳۴۰
۸تابلو نصر شهرکرد۱۰۰۱۳۵۰
۹فودکا تهران۱۰۰۱۱۳۰
۱۰شهرداری ساوه۱۰۰۱۲۶۰
۱۱گهر زمین سیرجان۱۰۰۱۱۵۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.