کد خبر : 144073
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 11:14
-

ویلموتس پیگیر دیدار فوتسال ایران و بلژیک

ویلموتس پیگیر دیدار فوتسال ایران و بلژیک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم ملی فوتسال ایران اولین مرحله بازی های تدارکاتی خود را برای حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ را هم دارد، در آستاراخان روسیه پشت سر گذاشت. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برنامه های خود را تا پیش از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم ملی فوتسال ایران اولین مرحله بازی های تدارکاتی خود را برای حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ را هم دارد، در آستاراخان روسیه پشت سر گذاشت.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برنامه های خود را تا پیش از جام ملت ها به کمیته فوتسال ارائه کرده است. یکی از این برنامه ها مربوط به تاریخ ۱۴ تا ۱۸ بهمن و در آستانه جام ملت های آسیا است که کمیته فوتسال قصد دارد با یکی از کشورهای بلژیک یا فرانسه دیداری را برگزار کند.

نکته جالب توجه این است که مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تیم فوتسال کشورمان با بلژیک پیش قدم شده است. ویلموتس که تیرماه در یکی از تمرینات تیم ملی فوتسال در سالن کمپ تیم های ملی حاضر شده بود، گفتگویی با سیدمحمد ناظم الشریعه همتای خود در تیم فوتسال ایران داشت. وی در این گفتگو از علاقه مندی هایش به فوتسال گفت و در جریان افتخارات و عناوین تیم ملی قرار گرفت.

در خلال این گفتگوها، مسئولان کمیته فوتسال از ویلموتس درخواست کردند تا در صورت امکان، زمینه دیدار تیم ملی ایران با بلژیک را فراهم کند. ویلموتس هم به این پیشنهاد چراغ سبز نشان داد و آن را با فدراسیون فوتبال بلژیک در میان گذاشت.

در حال حاضر بلژیکی ها اعلام کرده اند بازی در بهمن ماه برای آنها امکانپذیر نیست و خواستار تغییر تاریخ پیشنهادی شده اند. رایزنی ایران و فدراسیون بلژیک ادامه دارد تا دو طرف بر روی یک تاریخ مشخص توافق کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.