کد خبر : 144085
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:42
دسته‌بندی نشده
-

اختصاصي Fut5al ؛

یک ایرانی اولین لیگ فوتسال کانادا را راه‌اندازی کرد/ فالکائو به تورنتو رسید، ویزای شمسایی نه!

یک ایرانی اولین لیگ فوتسال کانادا را راه‌اندازی کرد/ فالکائو به تورنتو رسید، ویزای شمسایی نه!
يك مدرس ايراني و بين‌المللي فوتسال آسيا به عنوان مجري طرح توسعه فوتسال كانادا، اولين ليگ رسمي اين كشور را راه‌اندازي كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با پذیرفته شدن طرح توسعه فوتسال در کانادا از سوی شهاب سفالمنش، یکی از مدرسین ایرانیAFC و دعوت رسمی فدراسیون فوتبال کانادا از وی، سرانجام اولین لیگ رسمی فوتسال این کشور توسط این مربی ایرانی با برگزاری یک دیدار نمادین افتتاح شد.

دکتر شهاب‌الدین سفالمنش که بنا به دعوت فدراسیون کانادا برای اجرای طرح توسعه فوتسال این کشور، حدود شش ماه در تورنتو به سر می‌برد اولین لیگ هشت تیمی کانادایی‌ها را برنامه ریزی کرده و فردا رسما استارت این لیگ زده خواهد شد.

در حالی که کانادایی‌ها فوتسال را هنوز با نام Indoor soccer می‌شناسند، در ابتکاری جالب توجه، بازی نمادین افتتاحیه فوتسال با حضور چهره‌های مشهور این رشته ترتیب داده شد که فالکائو و وحید شمسایی دو ستاره مشهور فوتسال جهان به آن دعوت شده بودند که با نرسیدن ویزای وحید شمسایی، این بازی افتتاحیه با پا به توپ شدن فالکائو و بازیکنان مشهور فوتبال نمایشی جهان همچون جرزینیو و دنیس در حضور تماشاگران علاقمند در تورنتو برگزار شد.

گفتنی است وحید شمسایی به محض رسیدن روادید کانادا، برای شرکت در سایر رویدادهای معرفی فوتسال به علاقمندان به ورزش در این کشور راهی تورنتو خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.