کد خبر : 144107
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 18:50
-

چین سری:زمانی‌ خطاهای واضحی به وجود می‌آید که نمی‌توان ساکت ماند /انتظار داریم ، سطح فنی و مدیریتی داوران نیز افزایش پیدا کند

چین سری:زمانی‌ خطاهای واضحی به وجود می‌آید که نمی‌توان ساکت ماند /انتظار داریم ، سطح فنی و مدیریتی داوران نیز افزایش پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه طلسم باخت‌های خانگی را شکستیم، گفت: اجازه ندادیم موضوعی روی روند بازی تیم تاثیر بگذارد تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. میترا چین سری، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از چند بازی خانگی که با شکست و تساوی همراه بود،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه طلسم باخت‌های خانگی را شکستیم، گفت: اجازه ندادیم موضوعی روی روند بازی تیم تاثیر بگذارد تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

میترا چین سری، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از چند بازی خانگی که با شکست و تساوی همراه بود، تلاش کردیم، بتوانیم اولین پیروزی خانگی را به دست آوریم تا تیم در شرایط روحی بهتری قرار گیرد.

وی افزود: در بازی‌های خانگی گذشته ایراد و نواقصی وجود داشت که پیش از شروع بازی تیم را درگیر خود می‌کرد و تمرکز بازیکنان را برهم می‌زد. در بازی روز جمعه مقابل پالایش نفت آبادان تمام تلاش خود را کردیم تا شرایط میزبانی خوبی را ایجاد کنیم و بتوانیم با آرامش بازی را آغاز کنیم و به اهدافی که در زمین به دنبال آن بودیم دست یابیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی و سنگینی در پیش داریم، چرا که هر دو تیم به دنبال سه امتیاز و بهبود جایگاه بودند. بازیکنان جوان خوبی در هر دو تیم حضور دارند و تلاش زیادی برای گل زنی کردند. در طول هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و آماده این رقابت بودیم.

 سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با اشاره به قرعه استراحت تیمش در هفته هشتم لیگ برتر گفت: با توجه به قرعه‌کشی لیگ، بازی‌های سنگینی را در هفته‌های ابتدایی لیگ داشتیم و چون تیم ما تغییرات زیادی داشت و به هماهنگی لازم نرسیده بود، متاسفانه آسیب زیادی دیدیم و نتوانستیم امتیازات خوبی کسب کنیم. هر چند در این بین از ناحیه داوری نیز ضربه خوردیم.

وی خاطر نشان کرد: البته عادت به اعتراض به داوری ندارم؛ اما یک تیم مدتها زحمت می‌کشد و با یک سوت اشتباه ممکن است سرنوشت تیم تغییر کند. زمانی‌ خطاهای واضحی به وجود می‌آید که نمی‌توان ساکت ماند. در مقابل تیمم مسئولیت دارم و باید از حقوق آن‌ها دفاع کنم. سطح لیگ پیشرفت کرده و انتظار ما هم این است با توجه به کلاس‌هایی که فدراسیون برای داوران می‌گذارد سطح فنی و مدیریتی داوران نیز افزایش پیدا کند.

چین سری افزود: با توجه به قرعه استراحت در این هفته، فرصت خوبی است که با آنالیزی که از تیم خود در بازی‌های گذشته به دست آوردیم به ترمیم نقاط ضعف تیم بپردازیم و آماده ادامه لیگ شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.