کد خبر : 144253
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 17:06
-

حسن زاده: نیم فصل اول از نظر کیفیت در سطح پایینی بود/ می‌توانستند امسال پلی آف را برگزار نکنند

حسن زاده: نیم فصل اول از نظر کیفیت در سطح پایینی بود/ می‌توانستند امسال پلی آف را برگزار نکنند

محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره بازی روز جمعه برابر تیم مس سونگون گفت: بازی روز جمعه ما مقابل تیم مس سونگون بازی بسیار سختی خواهد بود و با توجه به این که این بازی باید در هفته نهم برگزار می‌شد، اما به علت حضور مس در جام باشگاه‌های آسیا

محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره بازی روز جمعه برابر تیم مس سونگون گفت: بازی روز جمعه ما مقابل تیم مس سونگون بازی بسیار سختی خواهد بود و با توجه به این که این بازی باید در هفته نهم برگزار می‌شد، اما به علت حضور مس در جام باشگاه‌های آسیا به تعویق افتاد و قرار شد که ما جمعه با این تیم بازی کنیم.

او افزود: بازی در برابر تیم مس آن هم در خانه خودشان یک دیدار بسیار زیبا و تماشایی خواهد بود و با توجه به این که هر دو تیم کادر فنی خود را تغییر داده اند پیش بینی می‌شود که این بازی یکی از زیباترین بازی‌های این فصل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما درباره محرومان و مصدومان تیم خود در این بازی هم گفت: ما در این دیدار نجفی، حسن زاده و قاسمی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین ناصر اطمینان هم در این بازی محروم است و ما نمی‌توانیم از او در این بازی استفاده کنیم.

نیم فصل اول از کیفیت پایینی برخودار بود

محسن حسن زاده سرمربی سوهان محمد سیما درباره سطح بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل اول گفت: تیم‌هایی که در نیم فصل اول با یکدیگر رقابت کردند هر کدام می‌خواستند در پایان فصل جزء هشت تیم صعود کرده به مرحله پلی آف باشند و همین باعث شد لیگ در نیم فصل اول جذاب باشد.

او افزود:، اما به نظر من مسابقات لیگ برتر نسبت به سال گذشته در نیم فصل اول از کیفیت پایینی برخودار بود و امیدوارم که سطح بازی‌ها در نیم فصل دوم بهتر شود. قطعا در نیم فصل دوم تیم‌هایی که می‌خواهند در پایان فصل جزء هشت تیم پلی آف باشند با انگیزه بیشتری وارد مسابقات خواهند شد هر چند که اکثر تیم‌های لیگ برتری ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و همین کار را برای این تیم‌ها سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما درباره این که آیا با برگزاری پلی آف موافق است یا خیر بیان داشت: به نظر من برگزاری پلی آف باعث می‌شود انگیزه تیم‌ها بالا رود. من با ماهیت کار موافق هستم، اما همان طور که می‌دانید امسال تیم ملی به دلیل آن که بازی‌های مهم و سختی را پیش رو دارد باعث شده است که مسابقات لیگ و پلی آف به طول بیانجامد و به نظر من سازمان لیگ می‌توانست امسال پلی آف را به صورت لیگ برگزار کند تا تیم‌هایی که با مشکلات مالی رو به رو هستند به مشکل بر نخورند.

او ادامه داد: همان طور که گفتم طولانی شدن مسابقات لیگ و همچنین برگزاری پلی آف باعث می‌شود باشگاه‌هایی که با مشکلات مالی رو به رو هستند لطمه ببیند و همین باعث می‌شود که سطح کیفی مسابقات هم کاهش پیدا کند، زیرا اکثر تیم‌ها باید با تمام خستگی خود وارد مرحله پلی آف شوند.

به دنبال بازیکن برای نیم فصل دوم هستیم

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره تقویت این تیم در نیم فصل دوم هم گفت: بعد از بازی با مس سونگون قرار است با مدیریت باشگاه جلسه‌ای را برگزار کنیم. به دنبال آن هستیم که با چند بازیکن برای فصل بعد صحبت‌هایی را انجام دهیم، زیرا تیم برای نیم فصل دوم قطعا باید تقویت شود تا بتوانیم نتایجی خوبی که در نیم فصل اول کسب کردیم را در ادامه رقابت‌ها هم به دست آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.