کد خبر : 144334
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 18:43
-

مرتضایی :لیگ ایران از برترین لیگ‌های فوتسال دنیاست/ نظر مربیان درگیر لیگ با نظر ناظم الشریعه متفاوت است

مرتضایی :لیگ ایران از برترین لیگ‌های فوتسال دنیاست/ نظر مربیان درگیر لیگ با نظر ناظم الشریعه متفاوت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با توجه به عملکرد خوب قدرت بهادری و بهزاد عظیمی، پیش‌بینی می‌شد تا این دو بازیکن به تیم ملی دعوت شوند. مجید مرتضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتسال فرش‌آرا در تعطیلات نیم‌فصل و آمادگی این تیم برای نیم‌فصل دوم، اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با توجه به عملکرد خوب قدرت بهادری و بهزاد عظیمی، پیش‌بینی می‌شد تا این دو بازیکن به تیم ملی دعوت شوند.

مجید مرتضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتسال فرش‌آرا در تعطیلات نیم‌فصل و آمادگی این تیم برای نیم‌فصل دوم، اظهار کرد: پس از پایان مسابقات سنگین نیم‌فصل، ۱۰ روز به بازیکنان استراحت دادیم و بعد از آن از روز دوشنبه هفته گذشته تمرینات را شروع کردیم. بازیکنان ملی‌پوش فرش‌آرا تا سه‌شنبه در اردوی تیم ملی حضور خواهندداشت و پس از آن به تیم ملحق می‌شوند. قرار است یک اردوی چهار یا پنج روزه در یکی از استان‌های مجاور برگزار کنیم. با از بین بردن نقاط ضعف، سعی می‌کنیم نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم.

وی در خصوص رتبه تیمش در پایان مرحله نخست و رقابت‌های پلی‌آف، خاطر نشان کرد: با توجه به رتبه و جایگاه خوبی که در نیم‌فصل اول بدان دست یافتیم، هدف تیم در نیم‌فصل دوم هم حضور در جمع چهار تیم بالای جدول است. می‌دانیم که در نیم‌فصل دوم کار به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل نخست است، زیرا تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی پیدا کرده و سعی دارند بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها بگیرند. رتبه بالاتر هر تیم در جدول، دلیلی بر قطعا پیروز بودن هیچ تیمی نیست و فاصله تیم‌ها به مراتب کمتر از نیم‌فصل نخست خواهدبود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، ادامه داد: بازیکنی که قرار است از طریق سهمیه فیفا جذب کنیم در نیم‌فصل به تیم اضافه نمی‌شود. برای پوشش نقاط ضعف تیم در نیم‌فصل دوم در حال رایزنی هستیم که با توافق باشگاه، بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم. چند بازیکن را مدنظر داریم، اما هنوز جذب هیچ‌یک از آنها قطعی نشده است. توانایی بازیکنان تیم بالاست و سعی می‌کنیم که نگذاریم کسی از تیم جدا شود. در نیم‌فصل با توجه به نیاز تیم یک یا دو بازیکن جذب خواهیم کرد. با توجه به عملکرد خوب بازیکنان امید فرش‌آرا، ممکن است یک یا دو بازیکن از این تیم به بزرگسالان اضافه شوند.

مرتضایی عنوان کرد: با توجه به عملکرد خوب و قوی قدرت بهادری و بهزاد عظیمی، پیش‌بینی می‌شد تا این دو بازیکن به تیم ملی دعوت شوند.از طرفی باقر محمدی و رحمان سارانی هم قابلیت‌های خوبی دارند و با پشتکاری که دارند، می‌توانند خود را به سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ثابت کنند. امیدوارم این چهار بازیکن بتوانند در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا لیاقت خود را نشان دهند و جزو نفرات انتخابی تیم ملی باشند.

وی در خصوص اظهارات ناظم‌الشریعه مبنی بر کیفیت پایین لیگ برتر فوتسال، یادآور شد: قطعا نظر سرمربی تیم ملی با مربیانی که چندین هفته مشغول بازی هستند و بازی‌های سخت و سنگینی را پشت سر می‌گذارند، متفاوت است. سال قبل که در لیگ برتر نبودم نمی‌توانستم در مورد کیفیت و جزئیات لیگ نظر بدهم. به عقیده من لیگ برتر فوتسال ایران با وجود تمام مشکلات اقتصادی از برترین لیگ‌های فوتسال دنیاست. عدم وجود بازیکنان ملی‌پوش و باکیفیت به دلیل مسائل مالی در لیگ برتر ایران و حضور آنها در لیگ‌های خارجی فاقد کیفیت مطلوب اما با بودجه مالی خوب، تاثیر نامطلوبی روی عملکرد تیم‌ها گذاشته است.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، گفت: متاسفانه شاهد بویم که ملی‌پوشان نتوانستند در تورنمنت اخیر شایستگی‌های خود را نشان دهند. در سال گذشته بسیاری از فوتسالیست‌های ایرانی به تیم‌خارجی ملحق شدند، اما اغلب آنها به ایران بازگشتند. قدرت بهادری که سال قبل در لیگ چین بازی می‌کرد با بازگشت به فرش‌آرا و درخشش در لیگ، دوباره پیراهن تیم ملی را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.