کد خبر : 144353
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 16:13
-

وقتی شهرداری فوتسال را به سخره می گیرد

وقتی شهرداری فوتسال را به سخره می گیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هر ساله این چالش بین شهرداری و تیم های ورزشی اش وجود دارد که آیا برای تیمداری هزینه کنند یا نه؟ در سالهای اخیر بارها این داستان برای شهرداری ساوه تکرار شده و دود آن بیش از هر چیز به چشم تیم رفته که با بودجه های نامشخص و وضعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هر ساله این چالش بین شهرداری و تیم های ورزشی اش وجود دارد که آیا برای تیمداری هزینه کنند یا نه؟ در سالهای اخیر بارها این داستان برای شهرداری ساوه تکرار شده و دود آن بیش از هر چیز به چشم تیم رفته که با بودجه های نامشخص و وضعیت بلاتکلیف به آسانسور فوتسال تبدیل شده است.

حالا این داستان امسال برای شهرداری رشت رخ داده و رفتار مدیران شهرداری چیزی جز سخره گرفتن فوتسال نبوده است.آنها ابتدا در مرحله رفت لیگ برتر امیدها شرکت کرده اما در آستانه شروع دور برگشت با تصمیم شهرداری رشت، تیم های فوتسال این باشگاه منحل شد تا این تیم در دور برگشت حاضر نشود و با این کار گروه اول این رقابتها وبرنامه ریزی بازی ها را به هیچ گرفته و به چیزی شبیه کمدی تبدیل کنند.

شهرداری رشت تیم خود در لیگ دسته اول را هم منحل کرد تا عملا برنامه ریزی گروه دوم پیکارها را تحت الشعاع قرار داده و منجر شود هر تیم در کوران رقابتها به صورت مضحکی دو هفته پیاپی استراحت کند که قطعا با گذر زمان صدای اعتراض تیمها را بلند خواهد کرد.به نظر می رسد زمان آن رسیده که که کمیته فوتسال نه با حکم سقوط این تیم به لیگ دسته دوم که با برخوردی جدی تر ریشه این تیم ها را از فوتسال ایران بخشکاند تا با هر تغییر مدیری و بی تدبیری آنها این رشته پرطرفدار به بازیچه گرفته نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.