کد خبر : 144443
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 13:54
-

روسیه، اسپانیا و پرتغال ؛ حریفان تدارکاتی تیم ملی بانوان

روسیه، اسپانیا و پرتغال ؛ حریفان تدارکاتی تیم ملی بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران از برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه در بهمن ماه امسال خبر داد. «شهناز یاری» اظهار داشت: تیم ملی روسیه  بهمن ماه امسال با ورود به ایران، دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی فوتسال زنان ایران خواهد داشت. همچنین زنان فوتسالیست ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران از برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه در بهمن ماه امسال خبر داد.

«شهناز یاری» اظهار داشت: تیم ملی روسیه  بهمن ماه امسال با ورود به ایران، دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی فوتسال زنان ایران خواهد داشت. همچنین زنان فوتسالیست ایرانی ۱۹ اردیبهشت سال ۹۹ در تورنمنت چهار جانبه جام آزادی روسیه شرکت می‌کنند.

وی افزود: ملی‌پوشان در این تورنمنت به مصاف سه تیم روسیه، اسپانیا و پرتغال خواهند رفت. حضور در این تورنمنت و دیدار با سه تیم مطرح اروپایی که از تکنیک فنی بالایی برخوردار هستند، در پیشرفت تیم ملی فوتسال زنان ایران کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان تاکید کرد: این تورنمنت سبب می‌شود تا نقاط ضعف خود را دریابیم و آن را برطرف کنیم. همچنین با فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال رایزنی کردم تا پس از این مسابقه‌ها ۲ دیدار دوستانه دیگر در برنامه ملی‌پوشان گنجانده شود.  پس از این دیدارها به ارزیابی تیم‌ها برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۰ آسیا می‌پردازیم و ملی‌پوشان تا خرداد ماه از آمادگی کامل برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.