کد خبر : 144436
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 13:48
-

فردا؛ بازی عقب افتاده مس مقابل آذرخش

فردا؛ بازی عقب افتاده مس مقابل آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و در بازی معوقه هفته هشتم این مسابقات، روز پنج شنبه دو تیم آذرخش بندر عباس و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی آذرخش و در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود. آذرخش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر زیاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و در بازی معوقه هفته هشتم این مسابقات، روز پنج شنبه دو تیم آذرخش بندر عباس و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی آذرخش و در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود.

آذرخش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر زیاد حال و روز خوشی ندارد. این این تیم تا قبل از برگزاری بازی معوقه خود با کسب ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و همچنین این تیم اگر بتواند از مس سونگون امتیاز کامل را کسب کند می‌تواند در جدول یک پله صعود کرده و در رده دوازدهم جای شاهین کرمانشاه را بگیرد.

آن طرف میدان، تیم مس سونگون به دلیل آن که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان حضور داشت، نتوانست چهار بازی خود را در لیگ برتر برگزار کند و به همین علت سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت بازی‌های معوقه این تیم را در تعطیلات نیم فصل برگزار کند.

مس تاکنون دو بازری معوقه خود را در هفته هفتم و نهم برابر تیم‌های ملی حفاری اهواز و سوهان محمد سیما قم برگزار کرده و به ترتیب در برابر هر کدام یک برد و یک تساوی کسب کرده است.

مس سونگون اگر بتواند در بازی روز پنج شنبه خود برابر آذرخش به برتری دست پیدا کند نه تنها قهرمانی خود را در نیم فصل قطعی می‌کند، بلکه می‌تواند فاصله امتیازی خود را با دیگر رقبا افزایش دهد. این تیم تا قبل از برگزاری بازی با آذرخش با کسب ۲۳ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به گیتی پسند و سن ایچ ساوه در صدر جدول مسابقات قرار دارد و با این امتیاز به دست آورده از همین حالا خود را قهرمان نیم فصل لیگ برتر لقب داده است.

مس سونگون در بازی با تیم آذرخش بندر عباس، محمد شجری ملی پوش خود را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت و همچنین مسلم اولاد قبا بازیکن مصدوم مس از بند مصدومیت رها شده و اکنون دوره نقاهت خود را می‌گذراند و به احتمال بسیار زیاد می‌تواند این تیم را در نیم فصل دوم همراهی کند.

آخرین بازی معوقه مس سونگون در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در برابر تیم مقاومت البرز خواهد بود که روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه در سالن انقلاب شهر کرج برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.