کد خبر : 144421
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 12:01
-

پرهیزکار: با شمسایی برای بازگشت به کمیته فنی رایزنی کردیم / تیم اول آسیا مشکلی برای خرید نرم افزار آنالیز ندارد

پرهیزکار: با شمسایی برای بازگشت به کمیته فنی رایزنی کردیم  / تیم اول آسیا مشکلی برای خرید نرم افزار آنالیز ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال درباره تغییرات ایجاد شده در کمیته فنی و توسعه فوتسال توضیحاتی ارائه کرد و از رایزنی با وحید شمسایی برای بازگشت به این کمیته خبر داد. داود پرهیزکار با اشاره به تلاش کمیته فوتسال برای تهیه یک نرم افزار آنالیز با درخواست سرمربی تیم ملی فوتسال،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال درباره تغییرات ایجاد شده در کمیته فنی و توسعه فوتسال توضیحاتی ارائه کرد و از رایزنی با وحید شمسایی برای بازگشت به این کمیته خبر داد.

داود پرهیزکار با اشاره به تلاش کمیته فوتسال برای تهیه یک نرم افزار آنالیز با درخواست سرمربی تیم ملی فوتسال، به ابهامات ایجاد شده در کمیته فنی و توسعه پرداخت و وضعیت میزبانی ارومیه در مسابقات مقدماتی انتخابی جام ملت های آسیا را تشریح کرد.

گفتگوی پرهیزکار  در ادامه می آید:

  • باتوجه به نزدیک شدن به مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا، وضعیت شهر ارومیه برای میزبانی در این مسابقات چطور است؟

– داود پرهیزکار: تا الان دو، سه جلسه با مسئولان استانی آذربایجان غربی داشته ایم. حتی آقای تاج رئیس فدراسیون که به ارومیه سفر کرده بود، جلسه مفصلی با شهردار، فرماندار و استاندار داشت. خوشبختانه ارومیه تجربه برگزاری لیگ ملت های والیبال را دارد و خیلی نگران نیستم. قرار است یک  جلسه مشترک دیگر با مسئولان استان برگزار کنیم.

* آیا کفپوش سالن ارومیه مورد تایید AFC قرار گرفته است یا احتمال دارد کفپوش جدیدی پهن شود؟

– این کفپوش تایید شده و مشکی از این بابت نیست.

* محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درخواست اضافه شدن یک آنالیزور و تهیه یک سیستم آنالیز حرفه ای را داشته است. با این درخواست موافقت شده است؟

– ما روز دوشنبه جلسه مشترکی با سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال داشتیم. آقای ناظم الشریعه اعلام کرد که به یک آنالیزور و نرم افزار آنالیز نیاز دارد که پیگیر هستیم. دو، سه مدل نرم افزار آنالیز از جمله مدل اسپانیایی، ژاپنی و غیره وجود دارد که در حال بررسی هستیم.

* گویا قیمت این نرم افزارها بالا است. آیا کمیته فوتسال توان تهیه آنرا دارد؟

– ما تیم اول آسیا هستیم و اگر نیاز باشد که این کار را می کنیم.

* در مورد آنالیزور آیا سرمربی تیم ملی فرد خاصی را معرفی کرده است؟

– فعلا خیر. شاید یک آنالیزور به تیم اضافه شود و شاید هم یکی از اعضای فعلی کادر فنی این کار را انجام بدهد. فعلا باید نرم افزار را تهیه کنیم.

* پیگیری بازی های دوستانه با فرانسه و بلژیک به کجا رسید؟ پاسخ قطعی از این دو کشور دریافت کردید؟

– ما مکاتباتمان را انجام داده ایم ولی تا بازی های این تیم ها در اروپا تمام نشود، معمولا پاسخی نمی دهند. ما یک مقدار کار را زودتر شروع کردیم و فعلا زمان داریم.

* کمیته فنی و توسعه فوتسال هم این هفته علی صانعی و شهناز یاری را به عنوان سرمربی تیم های جوانان و تیم ملی بانوان انتخاب کرد. آیا دستیاران این مربیان هم مشخص  شده اند؟

– پیگیر کادر فنی این دو تیم بودیم. خوشبختانه بازی های بانوان در آسیا از ماه اردیبهشت به تیرماه به تعویق افتاده است. تیم جوانان هم آبان سال آینده کارش را شروع می کند و زمان کافی داریم. صانعی و یاری در جلسه بعدی کمیته فنی باید برنامه های خود را ارائه بدهند و دستیارانشان را هم مشخص کنند.

* باتوجه به مشکلاتی که بین شهناز یاری و علی رعدی مدیرفنی تیم ملی بانوان وجود داشت، آیا رعدی کماکان مدیر فنی تیم باقی می ماند؟

– فعلا که کادر عوض نشده است تا در جلسه بعدی کمیته فنی همه چیز نهایی شود.

* کمیته فنی فوتسال از زمان تشکیل، ریزش عجیبی داشت و انصاریفرد، شمسایی و سفال منش از آن جدا شدند. کمیته فنی قرار است با همین نفرات موجود پیش برود و یا نفرات جدید به آن اضافه خواهند شد؟

– درباره آقای سفال منش باید بگویم ایشان دو هفته بعد از انتخابش، اعلام کرد که باید به کانادا برود و در واقع از جلسه اول در جلسات حضور نداشت. در حال حاضر دنبال بازگرداندن وحید شمسایی به کمیته فنی هستیم و رایزنی هایی هم داشته ایم. اگر برگردد که کار را با حضور وی پیش می بریم. در این فرصت هم پیشنهاد می دهیم دوستانی که می توانند به فوتسال کمک کنند، به کمیته فنی ورود داشته باشند! اگر کسی واجد شرایط باشد به کمیته فنی اضافه می شود.

* آیا محمدرضا ساکت رئیس کمیته فنی و توسعه شده است؟

– خیر ایشان رئیس کمیته نیست و به عنوان یک عضو کمیته در جلسه حضور داشت. انتخاب رئیس کمیته فنی در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال است و ما فقط می توانیم پیشنهاد بدهیم.

* ممکن است شما رئیس کمیته فنی شوید؟

– رئیس این کمیته  باید یک فرد فنی باشد.

منبع :مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.