کد خبر : 144405
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 11:57
-

یاری وضعیت همکاری رعدی با تیم بانوان را تعیین می کند؟!

یاری وضعیت همکاری رعدی با تیم بانوان را تعیین می کند؟!

شهناز یاری پس از پذیرفتن هدایت تیم ملی فوتسال زنان گفت: به دلیل برگزاری مسابقات لیگ تا اسفند ماه نمی‌توانیم اردوهای بلند مدت برگزار کنیم. یاری در پاسخ به این سوال که به کمک از اساتید مرد اشاره کردید مشکلی با مشاوره مردان ندارید؟ گفت: در هیچ مصاحبه‌ای نگفته‌ام که به تنهایی کار خواهم کرد

شهناز یاری پس از پذیرفتن هدایت تیم ملی فوتسال زنان گفت: به دلیل برگزاری مسابقات لیگ تا اسفند ماه نمی‌توانیم اردوهای بلند مدت برگزار کنیم.

یاری در پاسخ به این سوال که به کمک از اساتید مرد اشاره کردید مشکلی با مشاوره مردان ندارید؟ گفت: در هیچ مصاحبه‌ای نگفته‌ام که به تنهایی کار خواهم کرد و از مردان کمک نخواهم گرفت. از مشاورانی استفاده خواهم کرد که آنها را قبول دارم و جز کاربلدان هستند. در لیگ نیز تیم‌ها مشاوران مرد دارند و مربیان جوان از مشاوره و تجربیات آنها استفاده می‌کنند. موضعم را تغییر نداده ام و هرجا که لازم باشد استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه گفت: آن چیزی که در رسانه مطرح کردم این بود سرمربی تیم ملی باید خانم باشد. سر حرفم هستم و در راس کار باید خانم حضور داشته باشد. در حال حاضر نیز همه باید در کنار هم باشیم.

یاری درباره ادامه همکاری با علی رعدی در کادرفنی نیز گفت: در حال بررسی کادر جدید و همکارانم هستم و به فدراسیون ارائه خواهم داد.

سرمربی تیم ملی درباره پاداش پرداخته نشده تیم ملی نیز گفت: قبل از قبول هدایت تیم ملی هم پیگیر مطالبه ملی پوشان بودم  در حال حاضر نیز مسئولیتم سنگین‌تر شده و نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.