کد خبر : 145498
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 16:55
-

سرپرست فوتسال بانوان حفاری: باید با داوری، فدراسیون و بازیکنان حریف بجنگیم!/ باید فکری به حال نابسامانی‌ شود

سرپرست فوتسال بانوان حفاری: باید با داوری، فدراسیون و بازیکنان حریف بجنگیم!/ باید فکری به حال نابسامانی‌ شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این‌که باید در چند جبهه داوری، فدراسیون و بازیکنان حریف بجنگیم، گفت:‌ در هر بازی، داوری‌ها برای تیم ما بد بوده است ولی ما می‌گذریم. منیژه زیبا با گله‌مندی نسبت به داوری دیدار روز گذشته (سوم آبان‌ماه) تیم‌های ملی‌حفاری و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این‌که باید در چند جبهه داوری، فدراسیون و بازیکنان حریف بجنگیم، گفت:‌ در هر بازی، داوری‌ها برای تیم ما بد بوده است ولی ما می‌گذریم.

منیژه زیبا با گله‌مندی نسبت به داوری دیدار روز گذشته (سوم آبان‌ماه) تیم‌های ملی‌حفاری و سایپا از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: طبق عرف و رسم باید روز دوشنبه ۲۹ مهرماه، اسامی داوران این دیدار را اعلام می‌کردند اما متاسفانه کمیته داوران این کار را انجام نداد و اواخر ساعت کاری روز چهارشنبه، یکم آبان‌ماه اسامی داوران اعلام شد و در حالی که انتظار می‌رفت با توجه به حساسیت بازی، داوران با تجربه برای قضاوت انتخاب شوند ولی داورانی ناشناس انتخاب شدند.

وی با بیان این‌که متاسفانه تا صحبت می‌کنیم، ما را تهدید به معرفی به کمیته انضباطی و محرومیت می‌کنند، گفت: از همان ابتدای بازی با سایپا از حریف سر بودیم اما یک خطای هند که اصلا هم درست نبود، علیه تیم ما و نزدیک دروازه‌ان برای حریف گرفته شد که خدا را شکر طاهره مهدی‌پور، گلر تیم‌مان به خوبی آن را دفع کرد ولی توپ برگشتی به بازیکن سایپا رسید و تبدیل به گل شد. در ادامه نیز با توجه به نوع داوری، بازیکنان ما تحت تاثیر قرار گرفتند و روحیه‌شان تضعیف شد.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری بیان کرد: چهار پنج دقیقه بعد نیز دروازه‌بان ما درون محوطه جریمه روی سر بازیکن حریف بلند شد و توپ ارسالی را گرفت که داور باز هم برای تیم سایپا پنالتی گرفت. واقعا عملکرد داور تعجب‌برانگیز بود زیرا مهدی‌پور هیچ خطایی روی بازیکن حریف انجام نداد و نکته جالب این بود که بازیکن حریف با آرنج دستش به صورت دروازه‌بان ما زده بود. وقتی داور برای حریف پنالتی گرفت، واقعا تیم ما از نظر روحی به هم ریخت زیرا این ناحقی‌ها برای دختران ما قابل پذیرش نبود.

وی ادامه داد: من واقعا از این نوع قضاوت داور ناراحت شده بودم و حتی اعتراضاتی هم داشتم و گفتم اگر می‌خواهند حفاری در لیگ نباشد، بهتر است به ما بگویند نه این‌که تیم ما به این صورت اذیت شود. به هر حال  قرار نیست برای این‌که اسپانسر تیم‌های دیگر را تشویق کنند، این‌گونه با ملی‌حفاری رفتار کنند. خود ما نیز هزار مشکل داریم و حتی هر لحظه ممکن است، وزارت نفت دیگر تمایلی به تیم‌داری نداشته باشد.

زیبا عنوان کرد: به هر حال داور دوم این بازی که متوجه شده بود، طاهره مهدی‌پور هیچ خطایی روی بازیکن سایپا انجام نداده است، نزد داور اول رفت و این موضوع را گفت و به همین دلیل، داور رای خود را برگرداند. خوشبختانه ۲۶ ثانیه مانده بود به پایان نیمه اول که گل تساوی را به ثمر رساندیم. نیمه دوم بازی نیز کاملا در دست ما بود و در همان ۱۰ ثانیه ابتدایی بازی به گل دوم رسیدیم. بازیکنان ما واقعا زیبا بازی کردند و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برنده از زمین خارج شدیم. ضمن این‌که در این دیدار، داور گل سوم ما را به اشتباه مردود اعلام کرد.

وی با بیان این‌که باید در چند جبهه یعنی با داوری، فدراسیون و بازیکنان حریف بجنگیم، خاطر نشان کرد: در هر بازی، داوری‌ها برای تیم ما بد بوده است ولی ما می‌گذریم. نکته جالب این است در بازی با سایپا وقتی بازیکنان این تیم بازیکنان ما را با خطا متوقف می‌کردند، داور حتی یک کارت هم به آن‌ها نشان نداد. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم زیرا در بازی‌های مختلف حریفان آن‌ها را می‌زنند. من در کل داوری‌ها را رضایت‌بخش نمی‌بینم. کمیته داوران باید در بازی‌های حساس از داوران باتجربه و بین‌المللی استفاده کند و نباید بازی‌های بزرگ را به داوران کم‌تجربه بدهد. بازی‌های حساس محل آزمون نیست.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با قدردانی از خانم مبرا، نماینده فدراسیون در دیدار سایپا و ملی‌حفاری، عنوان کرد: خانم مبرا وظیفه خود را به خوبی انجام داد. در بازی‌های خانگی‌مان، نماینده‌های فدراسیون ایراداتی را به صندلی‌های نیمکت‌ها می‌گیرند که تعجب می‌کنیم، در حالی که وقتی ما به استان‌های دیگر می‌رویم، شرایط خیلی بدتری را می‌بینیم و چیزی نمی‌گوییم. متاسفانه رفتارها عادلانه نیست. روز گذشته در بازی با سایپا از سقف سالن باران چکه می‌کرد ولی ما ایرادی نگرفتیم و اعلام کردیم اگر آن قسمت از سالن به صورت مرتب خشک شود، مشکلی نداریم زیرا مشکلات را می‌دانیم.

وی ادامه داد: از کمبودها ناراضی نیستیم ولی تبعیض‌ها ما را اذیت می‌کند، حتی روز گذشته رختکنی که تیم سایپا به ما داده بود، در راهروی منتهی به سرویس بهداشتی بود و در حالی‌که شرایط مناسبی نداشت ولی پذیرفتیم که در آن رختکن باشیم زیرا می‌دانیم بخش بانوان اسپانسر چندانی ندارد و مشکلات را درک می‌کنیم اما با توجه به تبعیض‌هایی که می‌بینم، حس می‌کنم دست‌هایی در کار است و برای این‌که اسپانسرها به حمایت خود در فوتبال بانوان ادامه دهند، می‌خواهند ما را بکوبند.

زیبا گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است. دو بازی اول لیگ را هم روی اشتباه داوری  از دست دادیم. روز گذشته سرمربی تیم‌ملی نیز در سالن حضور داشت و پس از بازی به ما گفت که حفاری تیم خیلی خوبی است.

وی در ادامه عنوان کرد: در یکی از دیدارهای همین فصل، مقنعه بازیکن تیم ما در حین بازی کمی عقب رفته بود که نماینده فدراسیون من را صدا کرد و گفت به بازیکنان‌تان تذکر بده که مقنعه خود را درست کند اما جالب است در همان بازی‌، بازیکن تیم حریف هم مقنعه‌اش عقب رفته بود و هم موهایش از پشت مقنعه کاملا بیرون بود اما ایرادی به آن‌ها گرفته نمی‌شود. واقعا متوجه این‌گونه تبعیض‌ها نیستم. از آقای جابری، دبیر کمیته فوتسال فدراسیون که فردی کاربلد است، می‌خواهم به مشکلات ورود کند تا در ادامه با دغدغه کمتری در لیگ شرکت کنیم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در پایان، خاطر نشان کرد: نکته جالب این است که هنوز برنامه دور برگشت را به باشگاه‌ها نداده‌اند، ضمن این‌که تیم ستارگان دشت ورامین از مسابقات انصراف داده است ولی هنوز اعلام نکرده‌اند که نتایج تیم‌هایی که برابر این تیم بازی کرده‌اند، چه خواهد شد. به هر حال این‌ها نابسامانی‌هایی است که وجود دارد و باید فکری به حال آن شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.