کد خبر : 145626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 13:22
-

جابری: هیچ نامه‌ای از باشگاه ارژن به دست ما نرسیده است/ بازی این تیم فردا برگزار می‌شود

جابری: هیچ نامه‌ای از باشگاه ارژن به دست ما نرسیده است/ بازی این تیم فردا برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال درباره کناره گیری تیم فوتسال ارژن شیراز از ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم گفت: سازمان لیگ برتر فوتسال همچنان تیم لبنیات ارژن شیراز را به عنوان تیم لیگ برتری می‌شناسد و اصلاً قرار نیست هیچ تیم دیگری جایگزین ارژن در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال درباره کناره گیری تیم فوتسال ارژن شیراز از ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم گفت: سازمان لیگ برتر فوتسال همچنان تیم لبنیات ارژن شیراز را به عنوان تیم لیگ برتری می‌شناسد و اصلاً قرار نیست هیچ تیم دیگری جایگزین ارژن در لیگ برتر شود.

او درباره اینکه آیا نامه‌ای از سوی باشگاه ارژن شیراز به سازمان لیگ فوتسال ارسال شده است، بیان داشت: تا الان هیچ نامه‌ای از سوی مدیران این باشگاه به سازمان لیگ ارسال نشده و همان طور که می‌دانید مدیران تیم ارژن هفته گذشته به سازمان لیگ برتر فوتسال مراجعه کردند و نامه اشتغال به تحصیل تمامی بازیکنان خود را دریافت کردند و این موضوع نشان می‌دهد که این تیم همچنان قرار است در لیگ برتر باقی بماند.

جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال درباره اینکه آیا بازی فردا بین دو تیم ارژن شیراز و آذرخش بندر عباس برگزار می‌شود گفت: صد در صد این بازی برگزار می‌شود و قرار است بازی این دو تیم با یک ساعت تاخیر ساعت ۱۸:۰۰ آغاز شود.

دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال در پایان صحبت هایش درباره سایر دیدار‌هایی که قرار است با کمی تاخیر برگزار شود گفت: بازی بین دو تیم مس سونگون و اهورا بهبهان قرار است با یک ساعت تاخیر یعنی ساعت ۱۸:۰۰ در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار شود. همچنین بازی بین تیم‌های سوهان محمد سیما قم و مقاومت البرز هم با دو ساعت تاخیر یعنی در ساعت ۱۹:۰۰ در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.