کد خبر : 145659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 15:40
-

شروع حسن زاده با گیتی پسند از دربی اصفهان

شروع حسن زاده با گیتی پسند از دربی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیمهای هایپرشهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان در حالی باید در نخستین گام دور برگشت به مصاف یکدیگر بروند که مهره های تاثیر گذاری را از دست داده اند و در عین حال بازیکنان دیگری را نیز به خدمت گرفته اند. در گام نخست دور برگشت رقابت های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیمهای هایپرشهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان در حالی باید در نخستین گام دور برگشت به مصاف یکدیگر بروند که مهره های تاثیر گذاری را از دست داده اند و در عین حال بازیکنان دیگری را نیز به خدمت گرفته اند.

در گام نخست دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال پنج شنبه -۹ آبان ماه- از ساعت ۱۷ شاهد دیدار دو تیم هایپر شهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان در سالن تختی شاهین شهر خواهیم بود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به‌ عنوان نائب قهرمان دوره فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کشور، در نخستین دیدار دوره بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اواسط تیرماه ۹۸ در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم تازه لیگ برتری شده هایپر شهر شاهین شهر بود که این دیدار با نتیجه مساوی سه بر سه به اتمام رسید و امتیاز شهرآورد فوتسالی اصفهان در سکوت سالن پیروزی و در دور رفت بین حریفان تقسیم شد.

گیتی پسند در هفته سیزدهم در مقابل مس سونگون با نتیجه سه بر دو مغلوب شد تا مسی ها دست پر اصفهان را ترک کنند و از طرف دیگر هایپر شهر نیز در مقابل شاهین کرمانشاه شش بر دو پیروزشد. در انتهای دور رفت لیگ برتر تیم فوتسال گیتی پسند با ۲۳ امتیاز و به واسطه تفاضل گل بهتر نسب به سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد، اما هایپرشهر با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اهورا بهبهان در جایگاه یازدهم جای گرفته است.

جواد حیدری بازیکن ۲۲ ساله الشرطه عراق، و علی اصغر حسن زاده بازیکنانی هستند که در نیم فصل نقل و انتقلاتی به جمع بازیکنان گیتی پسند اضافه شده اند، از طرفی مهرداد جابری که سابقه بازی در تیم های مس سونگون و گیتی پسند را در کارنامه دارد در نیم فصل نقل و انتقلاتی به جمع زرد پوشان هایپر اضافه شده است. پیش از پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال سپهر محمدی گلر ملی پوش گیتی پسند به گازپروم روسیه ترانسفر شد تا الکس فالکون دروازه‌بان برزیلی جانشین وی شود.

حسین محمدنژاد، کاظم مرادی، مرتضی شعبانی و مصطفی زینی به عنوان تیم داوری و عباس دهقانپور به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت. تارقلی زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا، فابریزیو دبیر کمیته فوتسال ایتالیا و مدرس جهانی فوتسال و همچنین نمایندگان فوتسال آسیا بیگز و عبدالعزیز کافه به همراه ریاست و دبیر کمیته فوتسال ایران مهمانان ویژه شهرآورد فوتسال اصفهان خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.