کد خبر : 145641
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 15:08
-

نظری :با روحیه مضاعفی برای پیروزی مقابل رهیاب به میدان می‌رویم / انصراف ورامین کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است

نظری :با روحیه مضاعفی برای پیروزی مقابل رهیاب به میدان می‌رویم / انصراف ورامین کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهسا نظری ملی پوش تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی در لیگ دارد و با روحیه مضاعفی برای پیروزی مقابل تیم رهیاب تهران در مسابقات این هفته به میدان می‌رویم، ما به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم. هنوز به آن شرایط ایده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهسا نظری ملی پوش تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی در لیگ دارد و با روحیه مضاعفی برای پیروزی مقابل تیم رهیاب تهران در مسابقات این هفته به میدان می‌رویم، ما به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم. هنوز به آن شرایط ایده آل و آرمانی که انتظارش را داریم در این فصل نرسیده ایم، اما تمام تلاش ما برای حرکت به رو جلو است.

او تصریح کرد: متاسفانه مبلغ قرارداد‌ها بسیار کم است و به هیچ وجه کفاف زندگی ما را نمی‌دهد. بانوان حتی یک دهم از قرارداد آقایان را هم نمی‌گیرند. ما فقط به خاطر عشق به فوتسال بازی می‌کنیم نه به خاطر پول، چون بحث درآمد زایی باتوجه به شرایط حاضر برای ما مطرح نیست.

نظری افزود: شرایط لیگ بهتر شده است و بسیاری از تیم‌ها حرفی برای گفتن دارند. خوشبختانه مسابقات پویایی خاصی پیدا کرده است، اما یکسری مشکلات و موانع هم بر سر راه ما وجود دارند.

بازیکن تیم نامی نو اصفهان در ادامه گفت: انصراف ورامین کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است. به طوری که تیم ما در نیم فصل دوم، ۲ هفته استراحت پشت سر هم دارد و این مسئله باعث می‌شود از شرایط مسابقه دور بمانیم. به نظر من اگر تیمی شرایط حضور در لیگ را ندارد از همان اول شرکت نکند بهتر است تا اینکه بخواهد اواسط فصل انصراف دهد و کار را برای سایر تیم‌ها سخت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.