کد خبر : 145640
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 15:24
-

پرهیزگار : در حال بررسی میزبانی جام باشگاه های آسیا هستیم

پرهیزگار : در حال بررسی میزبانی جام باشگاه های آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال درباره حضور مقامات آسیایی و جهانی برای تماشای بازی اصفهان گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های دوره کارگاه آموزشی فوتسال از ۳ روز پیش در تهران زیر نظرمدرسین فوتسال آسیا آغاز شد، قرار است این کلاس‌ها امشب به پایان برسد. مسئولان تیم گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال درباره حضور مقامات آسیایی و جهانی برای تماشای بازی اصفهان گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های دوره کارگاه آموزشی فوتسال از ۳ روز پیش در تهران زیر نظرمدرسین فوتسال آسیا آغاز شد، قرار است این کلاس‌ها امشب به پایان برسد. مسئولان تیم گیتی پسند اصفهان از مدرسین فوتسال آسیا و ایتالیا دعوت کردند تا بازی شهرآورد بین تیم های هایپر شهر و گیتی پسند را از نزدیک تماشا کنند و به همین دلیل آنها با این دعوت موافقت کردند.

پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال درباره اینکه آیا حضور این افراد مربوط به میزبانی ایران در جام باشگاه‌های آسیا می‌شود گفت: خیر این اشخاص فقط ۳ روز در ایران حضور دارند تا کلاس‌های دوره کارگاه آموزشی فوتسال را برگزار کنند و قرار است بعد از تماشای بازی تیم های اصفهانی به کشورشان باز گردند. همان طور که گفتم آن‌ها فقط به دعوت باشگاه گیتی پسند برای تماشای این بازی می‌روند و ربطی به درخواست ما برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا ندارد.

رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت درخواست میزبانی ایران برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ گفت: ما نامه AFC را به تازگی دریافت کرده ایم و هم اکنون در حال بررسی سالن‌ها و شرایط میزبانی هستیم. همان طور که می‌دانید ما فرصت کافی داریم تا درخواست میزبانی خود را به کنفدراسیون فوتسال آسیا ارسال کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه ما در کشورمان از سالن‌های بسیار خوب و مجهزی داریم ابتدا باید امکانات و تجهیزات خود را به خوبی بررسی و بعد از آن درخواست خود را برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا ارسال کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.