کد خبر : 145625
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 13:24
-

کریمی نسب: نبود حامی مالی آسیب‌های بسیاری را به لیگ وارد کرد / قرار است سازمان لیگ دوباره قرعه کشی را برگزار کند

کریمی نسب: نبود حامی مالی آسیب‌های بسیاری را به لیگ وارد کرد /  قرار است سازمان لیگ دوباره قرعه کشی را برگزار کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجمه کریمی نسب ملی پوش فوتسال بانوان و تیم دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: پیروزی هفته گذشته تیم ما مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز روحیه و انگیزه بالایی به ما داد. در تمرینات این هفته تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا نقاط قوت خودمان را حفظ کنیم و با شناسایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجمه کریمی نسب ملی پوش فوتسال بانوان و تیم دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: پیروزی هفته گذشته تیم ما مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز روحیه و انگیزه بالایی به ما داد. در تمرینات این هفته تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا نقاط قوت خودمان را حفظ کنیم و با شناسایی ضعف‌های خود، آن را برطرف کنیم.

کریمی نسب اظهار داشت: همیشه لیگ بانوان با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و قرارداد پایین فوتسالیست‌های خانم یکی از این مشکلات است. متاسفانه نبود حامی مالی آسیب‌های بسیاری را به لیگ وارد کرده و حتی یکسری تیم‌ها را تا آستانه انحلال برده است.

او تصریح کرد: تیم ما (دختران کویر مس کرمان) در فصل جدید متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است. اوایل فصل فشار بیشتری روی ما بود، اما رفته رفته که بازیکنان جوان اعتماد به نفس لازم را کسب کردند، شرایط تیم هم بهتر شد.

بازیکن تیم دختران کویر کرمان در ادامه گفت: متاسفانه انصراف تیم ورامین مشکلات زیادی برای ما به وجود آورده و حتی قرار است در نیم فصل دوم، سازمان لیگ دوباره قرعه کشی را برگزار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.