کد خبر : 145952
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 8:41
-

سنگ‌سفیدی: بازیکنان به خاطر مشکلات مالی خارج از ایران بازی می‌کنند/ حضور جوانان زنگ خطر را برای باتجربه‌ها به صدا درآورد

سنگ‌سفیدی: بازیکنان به خاطر مشکلات مالی خارج از ایران بازی می‌کنند/ حضور جوانان زنگ خطر را برای باتجربه‌ها به صدا درآورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی روز سه شنبه با تیم ملی حفاری اهواز در رقابت‌هایلیگ برتر گفت: ملی حفاری از تیم‌های بسیار خوب و ریشه داری است. همان طور که می‌دانید ما در دیدار رفت برابر آن‌ها شکست خوردیم و به همین دلیل می‌خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی روز سه شنبه با تیم ملی حفاری اهواز در رقابت‌هایلیگ برتر گفت: ملی حفاری از تیم‌های بسیار خوب و ریشه داری است. همان طور که می‌دانید ما در دیدار رفت برابر آن‌ها شکست خوردیم و به همین دلیل می‌خواهیم در بازی روز سه شنبه نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم. تیم ما بعد از بازی با هایپرشهر تمرینات سختی را انجام داده و در تلاش هستیم تا خود را برای رقابت با ملی حفاری آماده کنیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه کامل این بازی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره وضعیت تیم ملی فوتسال تا قبل از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان کمتر از ۱ ماه دیگر در رقابت‌های چهار جانبه مشهد شرکت کند که در آن جا تیم‌های خوبی مثل اوکراین، بلاروس، اسلواکی حضور دارند و بازی با این تیم‌ها می‌تواند به ما قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا بسیار کمک کند.

تیم ملی تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است

او افزود: همان طور که می‌دانید تیم ملی اخیراً در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کرد و توانست در آن جا با حضور بازیکنان جوان و آینده دار بسیار خوب نتیجه بگیرد و همین امر زنگ خظر را برای اکثر بازیکنان با تجربه به صدا در آورد، زیرا اگر بازیکنان با تجربه کمی ضعیف کار کنند این جوانان می‌توانند به راحتی جای آن‌ها را در ترکیب تیم ملی پر کنند. به نظر من محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی همیشه با برنامه جوانان را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند و من امیدارم که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه که در ترکیب تیم ملی حضور دارند بتوانیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق باشیم تا بتوانیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی لیتوانی را کسب کنیم.

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین درباره بازیکنان ایرانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند گفت: اکثر این بازیکنان به خاظر مشکلات مالی که دارند مجبور هستند در خارج از ایران بازی کنند، زیرا خارج از ایران از لحاظ مالی برای بازیکنان بهتر است و به نظر من بازیکنانی که در خارج از ایران مشغول به بازی هستند کار درستی را انجام می‌دهند، زیرا آن‌ها باید بتوانند خود را از لحاظ شرایط مالی تامین کنند.

برای من بحث مالی زیاد اهمیت ندارد

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این که آیا تا به حال پیشنهادی از خارج کشور داشته است گفت: بله یک دوره به من هم پیشنهاداتی شد، اما من تمام آن پیشنهادات را رد کردم، زیرا مسائل مالی برای من زیاد اهمیت ندارد. شاید برای یک بازیکن مسئله مالی مهم باشد، ولی برای من بحث مالی مهم نیست و من سعی می‌کنم پیشنهاداتی که قبول می‌کنم بیشتر بر روی اسم و اصالت باشگاه باشد تا موضوع مالی آن و من امیدوارم که بازیکنانی که در خارج از ایران بازی می‌کنند موفق باشند، زیرا موفقیت آن‌ها باعث می‌شود نام کشورمان در دنیا سربلند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.