کد خبر : 146010
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 13:39
-

یاری :جوان گرایی نیاز به تدبیر و زمان دارد

یاری :جوان گرایی نیاز به تدبیر و زمان دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان  اظهار داشت: اردو تیم ملی کشورمان از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه با حضور بازیکنان دعوت شده برگزار می‌شود، این اولین اردویی است که فوتسال ما بعد از مدت‌ها برگزار می کند. من هر هفته شاهد یکی از مسابقات لیگ بانوان از نزدیک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان  اظهار داشت: اردو تیم ملی کشورمان از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه با حضور بازیکنان دعوت شده برگزار می‌شود، این اولین اردویی است که فوتسال ما بعد از مدت‌ها برگزار می کند. من هر هفته شاهد یکی از مسابقات لیگ بانوان از نزدیک بودم و بازیکنان خوب را محک می‌زدم.

او تصریح کرد: من در تمام هفته‌های حضورم در مسابقات لیگ برتر بازیکنان آماده را زیر نظر داشتم و حتی حواسم به ملی پوشان باسابقه که سال هاست آن‌ها را می‌شناسم بود و جوانان را هم مد نظر داشتم.

یاری افزود: در حال حاضر لیگ ما متشکل از سه دسته بازیکن است، دسته اول ملی پوشان و بازیکنان باسابقه‌ای هستند که نمی‌شود از آن‌ها چشم پوشی کرد. گروه دوم متشکل از بازیکنانی است که هم دوره ملی پوشان ما بودند، اما در آن مقطع زمانی به هر دلیلی مطرح و برای تیم ملی انتخاب نشدند، اما هم رده سطح اولی‌های ما هستند. باتوجه به فلسفه جوان گرایی که ما در تیم ملی مد نظرداریم هر چند که می‌خواستیم از این بازیکنان گروه دوم استفاده کنیم، اما نشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه گفت: جز دروازه بان‌های دعوت شده به اردو ملی، سایر بازیکنانی را که به این اردو دعوت کردیم با این هدف بوده است که فرصت بیشتری به جوانان بدهیم تا آن‌ها در کنار هم رقابت کنند و در نهایت بهترین‌ها را به ملی پوشان باتجربه اضافه کنیم. دروازه بان‌هایی هم که به این اردو دعوت شدند جزء بهترین‌های لیگ ما هستند.

یاری تصریح کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ما در آسیا عنوانی است که راحت به دست نیامده، این موفقیت ماحصل تلاش تمام مربیانی بوده که باتمام وجود در لیگ کشورمان برای دختران فوتسالیست ما زحمت کشیدند و حالا که ما یک قدرت در آسیا هستیم نباید احساسی برخورد و  عجولانه تصمیم بگیریم چرا که فلسفه جوان گرایی نیاز به تدبیر و زمان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.