کد خبر : 146037
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 10:40
-

حجت:شکل اصلی تیم ما نبود بازیکن است/حریف از ما باتجربه‌تر بود و پیروز میدان شد

حجت:شکل اصلی تیم ما نبود بازیکن است/حریف از ما  باتجربه‌تر بود و پیروز میدان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حجت سه‌شنبه شب پس از شکست تیمش مقابل هایپر شهر شاهین اظهار داشت: بازی سنگینی بود چرا که ۲ تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی بودند اما ناراحتم که نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم و شرمنده هوادارانمان شدیم. وی گفت: بعد از شکست‌هایی که در نیم فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حجت سه‌شنبه شب پس از شکست تیمش مقابل هایپر شهر شاهین اظهار داشت: بازی سنگینی بود چرا که ۲ تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی بودند اما ناراحتم که نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم و شرمنده هوادارانمان شدیم.

وی گفت: بعد از شکست‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم لذا بچه‌های ما هم قسم شدند تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم اما این مهم صورت نگرفت.

حجت با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم گفت: ما چندین بار از حریف پیش افتادیم اما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم، حریف از ما باتجربه‌تر بود و پیروز میدان شد.

وی ادامه داد: تیم ما به لحاظ مالی مشکلات بسیاری دارد و زمین تا آسمان با تیم‌های دیگر تفاوت دارد. بسیاری از تیم‌ها در نیم فصل تقویت شدند اما، ما به دلیل نبود بودجه مناسب نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

سرمربی اهورا گفت: در نیم‌فصل رقابت‌ها سه بازیکن تاثیرگذار و باتجربه خود را از دست دادیم و تنها یک بازیکن به خدمت گرفتیم که این امر باعث فشار بیشتری به بازیکنان می شود. از مسوولان انتظار داریم که ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما کاملاً بومی است و از جوانان بهبهان به خوبی بهره بردیم گفت: ما تنها ۲ بازیکن از شهرستان‌های همجوار جذب کردیم و بقیه بازیکنان تیم، بهبهانی هستند همچنین در این فصل چند بازیکن متولد ۸۰ در اختیار داریم که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌روند.

حجت گفت: هدف اول ما این است که تیم را در لیگ نگه داریم و در مرحله بعد بتوانیم جزء هشت تیم  اول رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود کنیم. برای برگزاری مسابقات نیاز به یک سالن بزرگ‌تر داریم تا هواداران از دیدن بازی‌های ما محروم نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.