کد خبر : 146046
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 13:45
-

خبیری:تاوان جوانی بازیکنانمان را می‌دهیم/به حمایت هواداران نیاز داریم

خبیری:تاوان جوانی بازیکنانمان را می‌دهیم/به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری سرمربی تیم شاهین در خصوص عملکرد بازیکنانشان در این دیدار گفت: تیم ما در غیاب چند بازیکن اصلی و جوانگرایی که از ابتدای نیم فصل دوم داشته‌ایم، برای دیدار با تیم قدرتمند و منسجم آذرخش بندرعباس وارد میدان شد.  وی تصریح کرد: در این دیدار برابر تیمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری سرمربی تیم شاهین در خصوص عملکرد بازیکنانشان در این دیدار گفت: تیم ما در غیاب چند بازیکن اصلی و جوانگرایی که از ابتدای نیم فصل دوم داشته‌ایم، برای دیدار با تیم قدرتمند و منسجم آذرخش بندرعباس وارد میدان شد. 

وی تصریح کرد: در این دیدار برابر تیمی قرار گرفتیم که کادر فنی توانمندی دارد و ۷۰ درصد از شاکله این تیم در سالهای گذشته حفظ و تقویت شده و هر کدام از بازیکنان باکیفیت آن برای هر تیمی یک نعمت است. 

سرمربی تیم شاهین اعلام کرد: بااین وجود توانستیم بازی خوب و جذابی را برابر بازیکنان این تیم به نمایش بگذاریم و تا حدود ۸۰ درصد نکات فنی که در تمرین به بازیکنانمان گفته بودیم را رعایت کردند. 

وی اضافه کرد: در نیمه اول چند گل به ثمر رساندیم و در شروع نیمه دوم هم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما این روند روبه رشد باعث شد تا بازیکنان تیم آذرخش که دو گل از ما عقب افتاده بودند، با استفاده از تجربه حاشیه‌ای خود و حمله به داور سوم و ناظر بازی وقفه ای پنج دقیقه ای در بازی ایجاد کنند. 

خبیری عنوان کرد: تیم ما تا پیش این بی نظمی روی غلتک افتاده بود و خوب پیش می رفت، اما این مسئله باعث شد تا بازیکنانم سرد شوند و فشارهای روانی زیادی که آذرخشی ها روی داور آوردند، منجر به گرفتن چند خطای بی مورد از سوی داور علیه ما شد و زمینه گلزنی تیم حریف را رقم زد. 

وی اعلام کرد: پس از این اتفاقات دروازه بان ما به علت مصدومیت از بازی خارج شد، تمرکز بازیکنان تیمم از بین رفت و گل‌های بدی خوردیم و حتی از حریف عقب افتادیم. 

سرمربی تیم شاهین تاکید کرد: فشارهای زیادی روی بازیکنان تیمم بود، اما با وجود همه اینها پا پس نکشیدیم و دو ثانیه مانده به پایان به گل تساوی رسیدیم. 

وی به هدررفتن موقعیت‌های گل زیادی توسط بازیکنانش در این دیدار اشاره کرد و افزود: باید در این دیدار حداقل به ۱۴ تا ۱۵ گل می‌رسیدم و حتی چهار توپ با دروازه خالی را به بیرون زدیم، به واقع تاوان جوانی و بی تجربگی بازیکنان خود را دادیم. 

خبیری خاطرنشان کرد: تیم‌های لیگ برتری برای کسب امتیاز معمولا به بازیکنان جوان میدان نمی‌دهند و فقط بازیکنان پخته را بکار می‌گیرند، اما ما این ریسک را کرده ایم و از روند روبه رشدی که بازیکنانمان هم دارند راضی هستیم. 

وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های بی پایان هواداران تیم شاهین، عنوان کرد: همانگونه که هوادارانمان تاکنون ما را تنها نگذاشته‌اند، از این پس نیز به حمایت‌های آنها نیاز داریم. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

بابا تا آخر فصل یا بازیکنا جوان هستند و باختید یا بازیکناى حریف حاشیه درست کردند و باختید و .تیم رو میندازى لیگ ١ و خداحافظ !!!!! بس کن دیگه پس تو مقصر نیستى توى باخت ؟!!