کد خبر : 146042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 10:44
-

داورزنی:ستارگان ورامین با بدشانسی به مس سونگون باخت/بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند

داورزنی:ستارگان ورامین با بدشانسی به مس سونگون باخت/بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی پس از باخت ۴ بر ۲ این تیم مقابل مس سونگون اظهار کرد: باید به بازیکنان هر دو تیم ستارگان ورامین و مس سونگون ورزقان تبریک گفت چون واقعاً بازی بسیار خوبی را انجام دادند. وی افزود: کل بازی به لحاظ فنی بسیار بالابود و هر دو تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی پس از باخت ۴ بر ۲ این تیم مقابل مس سونگون اظهار کرد: باید به بازیکنان هر دو تیم ستارگان ورامین و مس سونگون ورزقان تبریک گفت چون واقعاً بازی بسیار خوبی را انجام دادند.

وی افزود: کل بازی به لحاظ فنی بسیار بالابود و هر دو تیم با برنامه بودند و برای اینکه لحظه‌به‌لحظه بازی را به نمایش بکشند تدبیر لازم صورت گرفته بود.

داورزنی گفت: تیم ستارگان دشت ورامین حق و الانصاف خیلی بازی خوبی کرد و هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند و جا دارد از بازیکنان خودم که نهایت سعی و تلاش خودشان را به کاربردند تشکر کنم.

سرمربی تیم ستارگان دشت ورامین بیان کرد: به‌هرحال بازی است، شیرینی، لذت و هیجان بازی به این است که هر دو تیم بازی خوبی کنند و تا تماشاگران و هواداران از بازی‌شان لذت ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما پیش‌بینی چنین بازی را نمی‌کردیم و تیمی مثل  مس سونگون خود را برای قهرمانی باشگاه‌های آسیا و جهان بسته است و از بازیکنان بسیار خوبی هم برخوردار بود و ستارگان ورامین به‌اندازه بضاعتی که داشت توانست فوق‌العاده بازی کند منتها با یک سری بدشانسی‌ها مواجه شدیم که در کل بازی خوبی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.