کد خبر : 146473
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 21:37
-

حجت:تلاش‌مان حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر است/ در نیم‌فصل باید تیم تقویت می‌شد

حجت:تلاش‌مان حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر است/ در نیم‌فصل باید تیم تقویت می‌شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حجت پس از شکست ۴ بر یک تیمش برابر تیم فوتسال ملی حفاری در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: شرایط‌مان خیلی سخت شده است و در بازی‌های آینده، تنها تلاش می‌کنیم که سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود. وی افزود: جدول مسابقات بسیار پیچیده شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حجت پس از شکست ۴ بر یک تیمش برابر تیم فوتسال ملی حفاری در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: شرایط‌مان خیلی سخت شده است و در بازی‌های آینده، تنها تلاش می‌کنیم که سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.

وی افزود: جدول مسابقات بسیار پیچیده شده است و تیم‌های پایین جدول همه در حال جمع‌آوری امتیاز هستند. کار خیلی سخت شده است ولی مطمئنم بازیکنانم برای حفظ تیم تلاش می‌کنند و هواداران نیز حمایت خواهند کرد، هرچند احتمال اینکه نتوانیم نتیجه بگیریم، وجود دارد.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: ما با این بضاعت تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. در نیم‌فصل باید تیم تقویت می‌شد اما متاسفانه این مهم صورت نگرفت و سه بازیکن اصلی‌مان را هم از دست دادیم. به هرحال وقتی ابزار لازم نباشد، کار سخت می‌شود.

وی عنوان کرد: بازی‌های زیادی تا پایان نیم فصل دوم باقی مانده است و ما در بهبهان نیز میزبان دو سه تیم پایین جدولی هستیم. تلاش‌مان را می‌کنیم. سال قبل شرایط‌مان خیلی سخت‌تر بود ولی در لیگ ماندیم. امسال هم تلاش‌مان را می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.