کد خبر : 146665
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 - 14:24
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال بین تیم بهبودیافتگان و ستاره‌های ملی

داستان عجیب پنالتی های از دست رفته دایی و شمسایی!

داستان عجیب پنالتی های از دست رفته دایی و شمسایی!
دیدار دوستانه فوتسال تیم‌های محلات هرندی و منتخب قهرمانان ملی در منطقه هرندی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدتی قبل ستاد مبارزه با مواد مخدر جلسه‌ای با ستاره‌های فوتبال و ورزش برگزار کرد تا راهکارهای نخبه‌های ورزش را در رابطه با چگونگی پیشگیری از اعتیاد بررسی کند.

در این جلسه هر کدام از ستاره‌های ورزشی، راهکارهایی ارائه دادند که مهم‌ترین آن، توجه به جوان‌ها و در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی در اختیار آنها بود تا کمتر به سمت اعتیاد بروند. در راستای همان جلسه، دیروز مسابقه فوتسال بین تیم بهبودیافتگان و ستاره‌های فوتبال و فوتسال برگزار شد تا انگیزه بین جوان‌ها برای ورزش کردن بیشتر شود. در این بازی که در سالن گلبال شهید هرندی انجام شد، هواداران زیادی حضور پیدا کردند و به تشویق ۲ تیم پرداختند.

در بین ورزشی‌ها علی دایی، علی پروین، وحید شمسایی، سیدجلال حسینی، محمد نوازی، علی سامره، محمد دانشگر، محمد انصاری، آرش رضاوند، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و… ‌حضور داشتند و مقابل تیم بهبودیافتگان به میدان رفتند. قبل از اینکه بازی شروع شود، هواداران که فکر می‌کردند امیر قلعه‌نویی هم در تیم حضور دارد، به تشویق قلعه‌نویی پرداختند اما بعد از آن نوبت به علی دایی، علی پروین، محمد نوازی و… ‌رسید. قبل از شروع بازی، تماشاگران زیادی به سمت دایی آمدند و با او عکس یادگاری گرفتند. حتی خیلی از مسئولان برگزاری مسابقه هم اشتیاق زیادی برای گرفتن عکس یادگاری با ستاره‌هایی مثل دایی، پروین و… ‌داشتند و قبل از بازی، به سمت آنها رفتند و این کار را انجام دادند. بازی با قضاوت حسن کامرانی‌فر و عرض‌پیما شروع شد که تیم ستاره‌های فوتبال با ترکیب سیدجلال حسینی، وحید شمسایی، محمد نوازی، علی دایی و دروازه‌بانی که برای کسی شناخته شده نبود، به میدان رفت اما این تیم بهبودیافتگان بود که گل اول را زد. بعد از این گل، فوتبالی‌ها خیلی تلاش کردند گل بزنند که خطای شدید روی دایی باعث شد داور پنالتی بگیرد. دایی و شمسایی برای زدن پنالتی با هم تعارف می‌کردند که دایی پشت توپ رفت و پنالتی را خوب زد اما دروازه‌بان تیم بهبودیافتگان توپ را گرفت. از آنجا بود که ستاره‌های فوتبال متوجه شدند کار سختی مقابل بهبود‌یافتگان دارند. نیمه اول با حساب ۳ بر یک به سود بهبودیافتگان به پایان رسید که در بین ۲ نیمه علی پروین تیم را جمع کرد و تأکید داشت  حتماً باید برنده میدان شوند. در هر ۲ تیم تعویض‌های زیادی صورت گرفت و در نهایت تیم ستاره‌های فوتبال و فوتسال توانست با حساب ۴ بر ۳ پیروز شود تا پروین که به‌عنوان سرمربی حضور داشت، راضی سالن را ترک کند.

نکته جالب این بود که درخشش دروازه‌بان بهبودیافتگان باعث شد خیلی‌ها او را مستحق رسیدن به تیم ملی فوتسال بدانند. حتی وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی معتقد بود او می‌تواند به تیم ملی برسد که در پایان هم از او تقدیر شد چراکه علاوه بر پنالتی دایی، یک پنالتی دیگر هم نصیب شمسایی شد که آن را هم این دروازه‌بان گرفته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.