کد خبر : 147134
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 11:28
-

نجف زنگی ؛ جایگزین اسماعیل پور شد!

نجف زنگی ؛ جایگزین اسماعیل پور شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال سه جانبه مشهد از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود این مسابقات پس از انصراف تیم های ملی اوکراین و کویت قرار شد با حضور ۳ تیم ایران، اسلواکی و بلاروس طی ۳ روز برگزار شود. احمد اسماعیل پور بازیکن لژیونر تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال سه جانبه مشهد از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود این مسابقات پس از انصراف تیم های ملی اوکراین و کویت قرار شد با حضور ۳ تیم ایران، اسلواکی و بلاروس طی ۳ روز برگزار شود.

احمد اسماعیل پور بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه شنزن چین به علت مصدومیت در این تیم چینی، رقابت های ۳ جانبه مشهد را از دست داده است و همین دلیل کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم گرفت که از محمد نجف زنگی بازیکن تیم ستارگان ورامین، به جای اسماعیل پور در این رقابت ها استفاده کند.

لازم به توضیح است که احمد اسماعیل پور در بازی آخر تیم شنزن دچار مصدومیت شد و همین موضوع باعث شد او به رقابت های مشهد نرسد. حال باید دید که نجف زنگی بازیکن جوان تیم ملی چه عملکردی را می تواند از خود به جای گذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.