کد خبر : 147177
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 15:09
-

ناظم‌الشریعه : تورنمنت مشهد برای ما بسیار حائز اهمیت است / همین شاکله میتواند برای جام ملت‌های آسیا نیز تکرار شود

ناظم‌الشریعه : تورنمنت مشهد برای ما بسیار حائز اهمیت است / همین شاکله میتواند برای جام ملت‌های آسیا نیز تکرار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سید محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه برگزاری جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال ایران که در مشهدمقدس برگزار شد، اظهارکرد: پروتکل‌ تورنمنت ۳جانبه«مشهد ۲۰۱۹» از حدود یک سال قبل بسته شد که با حضور ۳ تیم برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه بازیکنان لژیونر کشورمان همچون فرهاد توکلی، حسین طیبی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سید محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه برگزاری جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال ایران که در مشهدمقدس برگزار شد، اظهارکرد: پروتکل‌ تورنمنت ۳جانبه«مشهد ۲۰۱۹» از حدود یک سال قبل بسته شد که با حضور ۳ تیم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان لژیونر کشورمان همچون فرهاد توکلی، حسین طیبی و سپهر محمدی در این مسابقات حضور دارند، گفت: مابقی بازیکنان از لیگ‌ کشور انتخاب شده‌اند و امیدواریم این تورنمنت موجب افزایش هماهنگی‌های بین بازیکنان شود.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: این تورنمنت برای ما بسیار حائز اهمیت است و بچه‌ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند و بازی های خوبی نمایش دهیم چراکه آخرین رویدادی است که پیش جام ملت‌ها در آن حضور داریم.

وی افزود: شاکله همین تیم حاضر در تورنمنت مشهد میتواند برای جام ملت‌های آسیا نیز تکرار شود و با همین افراد به این مسابقات برویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه صحبت‌های خود به ارزیابی سطح کیفی تیم‌های حاضر در این تورنمنت پرداخت وگفت: طی ۵ سال اخیر فقط با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی بازی‌ کرده‌ایم چراکه میتوانند تاثیر مثبتی برای ما داشته باشند؛ بیشتر بدنبال تیم‌هایی هستیم که علاوه‌بر مسائل تاکتیکی و تکنیکی، از لحاظ آمادگی جسمانی نیز شرایط خوبی داشته باشند، که خوشبختانه تیم‌هایی مثل اسلواکی و بلاروس جزو همین تیم‌ها هستند.

همچنین اظم‌الشریعه در نشست خبری تورنمنت فوتسال مشهد نیز گفت: تیم‌های حاضر در این تورنمنت از تیم‌های مطرح دنیا هستند و با توجه به چهره فوتسال ایران در دنیا، همه تیم‌ها سعی می‌کنند که بهترین نمایش خود را مقابل ما داشته باشند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه این مهم‌ترین تورنمنتی است که در آن می‌توان برای مسابقات قهرمانی آسیا کسب تجربه کرد. سعی داریم تا از لژیونرهای موفق در این بازی‌ها استفاده کنیم.

وی در مورد جایگاه تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا پیش‌رو گفت: ابزارها و امکانات بسیار تعیین است. ایران در مورد شکوفایی استعدادها، سرآمد است و هرساله بهترین بازیکن آسیا از کشور ما انتخاب می‌شود. اما برای پیشرو بودن در فوتسال، ابراز و امکانات بسیار تأثیرگذار است و برای سرآمد بودن نیز باید هزینه و برنامه‌ریزی درست داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.