کد خبر : 147258
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 8:51
دسته‌بندی نشده
-

در بازی هیچ توجهی به نام ایران نمی‌کردیم

برکی :جاوید در ایران بسیار خوب بازی کرد

برکی :جاوید در ایران بسیار خوب بازی کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی با بیان سبک بازی تیم خود خاطرنشان کرد: ما به بازی خطی به‌عنوان یک پیشرفت نگاه کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مارین برکی پس از تساوی مقابل تیم ملی ایران در تورنمت سه‌ جانبه با اشاره به سنگین بودن بازی، گفت: بازی بسیار سختی بود ما با ایران در اسلواکی به تساوی بدون گل رسیده بودیم، اما در این بازی پنج گل زدیم، همه تماشاچی‌ها از بازی لذت بردند و کیفیت تورنمنت هم بسیار خوب بوده و همه راضی بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی با بیان سبک بازی تیم خود خاطرنشان کرد: ما به بازی خطی به‌عنوان یک پیشرفت نگاه کردیم و در بازی هیچ توجهی به نام ایران نمی‌کردیم، هر چند مهدی جاوید در ایران بسیار خوب بازی کرد.

وی افزود: ایران تیمی بسیار قدرتمند است که شانس اول قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا است و به احتمال زیاد به فینال رقابت‌ها راه پیدا می‌کند، ضمن اینکه تیم ما نیز خود را برای حضور در مسابقات اروپایی آماده می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی در خصوص امکانات شهر مشهد برای برگزاری مسابقات بین‌المللی، اظهار کرد: امکانات برگزاری بسیار مناسب است و ما راضی هستیم، مردم بسیار مهربان هستند، حتما بار دیگر به این شهر خواهیم آمد، ضمن اینکه به تیم‌های ملی دیگر توصیه می‌کنم به مشهد سفر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.