کد خبر : 147256
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 8:48
-

شانس اصلی ایران در مراسم برترین‌های آسیا چه کسی است؟

شانس اصلی ایران در مراسم برترین‌های آسیا چه کسی است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، به نظر می‌رسد «مهدی جاوید» در بین نمایندگان ایران جدی‌ترین شانس برای کسب جایزه اصلی در مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا خواهد بود. مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۹ قرار است امروز در هنگ‌کنگ به انجام برسد و بهترین‌های هر بخش مشخص شوند. هنوز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، به نظر می‌رسد «مهدی جاوید» در بین نمایندگان ایران جدی‌ترین شانس برای کسب جایزه اصلی در مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا خواهد بود.

مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۹ قرار است امروز در هنگ‌کنگ به انجام برسد و بهترین‌های هر بخش مشخص شوند. هنوز نمی‌توان با قطعیت درباره برنده‌ها صحبت کرد و اینکه نمایندگان ایران در بخش‌های بهترین مربی زن، بهترین فوتبالیست سال، بهترین بازیکن آسیایی لژیونر، بهترین فوتسالیست سال و جایزه الهام‌بخش فدراسیون‌ها جایزه نخست را کسب خواهند کرد یا خیر.

با این حال به نظر می‌رسد نزدیک‌ترین جایزه به نمایندگان ایران، مختص مهدی جاوید است. ستاره ۳۲ ساله فوتسال کشورمان باز هم سال درخشانی را پشت سر گذاشت. او برای سومین دوره پیاپی آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران شد. در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم مس سونگون هم با وجود دومی، درخشش ویژه‌ای داشت و در جام باشگاه‌های جهان نیز از معدود نفرات مس بود که توانست عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و او ۲ رقیب به نام‌های توماکای یوشیکاوا و یوشی سکیگوچی از کشور ژاپن پیش روی خود می‌بیند.

پیش از این وحید شمسایی پنج بار، علی اصغر حسن‌زاده چهار بار و محمد کشاورز یک بار بهترین بازیکن سال آسیا شده بودند و به عبارتی این جایزه از ابتدا در تسخیر فوتسالیست‌های ایرانی بوده است. در ضمن مهدی جاوید سال قبل نیز در جمع سه نفر نهایی قرار گرفته بود.

درباره بقیه نامزدهای ایران هم هنوز هیچ چیز مشخص نیست و علیرضا بیرانوند، کتایون خسرویار، سردار آزمون و فدراسیون فوتبال ایران برای کسب جوایز نخست شانس دارند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.