کد خبر : 147259
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 8:53
-

ناظم الشریعه : شرایط با توجه به حضور تیم‌های اروپایی متفاوت است / برگزاری این تورنمنت‌ها می‌تواند ضعف‌ بدنسازی ، را پوشش دهد

ناظم الشریعه : شرایط  با توجه به حضور تیم‌های اروپایی متفاوت است / برگزاری این تورنمنت‌ها می‌تواند ضعف‌ بدنسازی ، را پوشش دهد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های فوتسال نسبت به فوتبال کم است، تیم‌های بسیاری در این ورزش سرمایه‌گذاری کرده‌اند، قدرت‌های جدیدی به فوتسال آسیا اضافه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه پس از تساوی تیم ملی ایران برابر اسلواکی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از امکانات مشهد برای برگزاری این تورنمنت سه جانبه، گفت: شرایط این مسابقات با توجه به حضور تیم‌های اروپایی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به قدرت تیم‌های حاضر در این مسابقات، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها جزو تیم‌های قوی اروپا هستند هر چند ما از شرایط تمرینی نامناسبی برخوردار بودیم و تنها با دو جلسه تمرینی پا به این مسابقات گذاشتیم.

وی افزود: مهم برای ما بررسی شرایط بازیکنان تیم است، سال گذشته با این تیم بازی کردیم تیمی قدرتی و تاکتیک‌پذیر است، تیم ما در ابتدا هارمونی لازم را نداشت اما از این تورنمنت‌ها هر‌چه بگذرد، شرایط بهتر می‌شود و ما نیز باید شرایط دفاعی بهتری را تجربه می‌کردیم.

ناظم الشریعه تصریح کرد: هدف ما بیشتر بررسی شرایط بدنی بازیکنان دعوت شده است و نگاه اصلی ما به نتیجه نیست، تیم‌های این تورنمنت بیشتر با قدرت بدنی بازی می‌کند و برگزاری این تورنمنت‌ها می‌تواند یکی از ضعف‌های فوتسال ما که بحث‌های بدنسازی است، را پوشش دهد.

سرمربی تیم فوتسال ایران امکانات مشهد را مورد قبول عنوان کرد و یادآور شد: ما در گذشته نیز بازی‌هایی را در مشهد انجام دادیم، مردم مشهد با توجه به پتانسیل‌های بازیکنان مشهدی که در عرصه ملی فعالیت می‌کنند، حقشان این است که مسابقات بیشتری را میزبانی کنند.

وی ادامه داد: تیمی که پنج گل می‌خورد، قطعا شرایط دفاعی مناسبی را ندارد هر چند ما تعداد جلسات تمرینی کمی را داشتیم، اما باید برای مسئله‌های دفاعی زمان بیشتری را بگذاریم و امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده مشکلات دفاعی خودمان را حل کنیم.

ناظم الشریعه در خصوص بازی با بلاروس تصریح کرد: بلاروس هم تیمی ریشه‌دار است که سال گذشته در تبریز با آن‌ها بازی کردیم، بازی با بلاروس هم می‌تواند برای ما سخت باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های فوتسال نسبت به فوتبال کم است، تیم‌های بسیاری در این ورزش سرمایه‌گذاری کرده‌اند، قدرت‌های جدیدی به فوتسال آسیا اضافه شده‌اند و عراق که همیشه جزو چهار تیم بوده حتی نتوانسته به مرحله اصلی صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.