کد خبر : 147283
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 9:07
-

یک ژاپنی آقای فوتسال آسیا می شود؟

یک ژاپنی آقای فوتسال آسیا می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بهترین‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ در شرایطی امروز انتخاب می شوند که در بخش فوتسال مهدی جاوید با دو بازیکن ژاپنی رقابت می‌کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است امروز بهترین‌های قاره کهن در سال ۲۰۱۹ را در مراسمی در هنگ‌کنگ انتخاب کند. در فوتسال با وجود اینکه مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بهترین‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ در شرایطی امروز انتخاب می شوند که در بخش فوتسال مهدی جاوید با دو بازیکن ژاپنی رقابت می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است امروز بهترین‌های قاره کهن در سال ۲۰۱۹ را در مراسمی در هنگ‌کنگ انتخاب کند. در فوتسال با وجود اینکه مس سونگون نتوانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند، مهدی جاوید ستاره این تیم در کنار دو بازیکن ژاپنی سه نامزد کسب بعنوان بهترین بازیکن سال آسیا هستند. مهدی جاوید که سال گذشته در کنار حسن‌زاده از شانس‌های مسلم کسب این عنوان بود در نهایت رقابت را به همتای ایرانی خود باخت در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند با توجه به درخشش خیره کننده جاوید، جایزه سال ۲۰۱۸ به او برسد.

شاید به همین خاطر هم بود که او آن زمان در مصاحبه‌هایش ابراز ناراحتی کرد و امسال هم پس از قرار گرفتن در بین سه گزینه بهترین های آسیا ترجیح داد صحبتی در این باره نکند.

جاوید اعتقاد دارد در کنفدراسیون فوتبال آسیا حق او را نخواهند داد و امسال هم این جایزه به او نمی رسد. مهدی جاوید در ۳ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند و یکی از بخت‌های نخست آقای گلی این فصل هم به شمار می‌رود.

این بازیکن در سالهای اخیر در تیم ملی و تیم های باشگاهی خود درخشش خیره کننده‌ای داشته و نامش حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است.این بازیکن در کنار توماکای یوشیکاوا و یوشی سکیگوچی از ژاپن سه نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۹ هستند که بعید است کنفدراسیون فوتبال آسیا سنت شکنی کرده و جایزه را به بازیکنی از تیمی که قهرمان آسیا نشده بدهد و احتمالا این جایزه به یکی از دو بازیکن ژاپنی که با تیم باشگاهی خود قهرمان جام باشگاه‌های‌آسیا۲۰۱۹ شدند خواهد رسید.

شاید به همین خاطر باشد که جاوید قید رفتن به هنگ کنگ را هم زده و ترجیح داده تیم ملی را در تورنمنت سه جانبه مشهد همراهی کند. با توجه به روندی که جاوید در پیش گرفته او می‌تواند با درخشش در مسابقات پیش روی فوتسال قهرمانی آسیا و در ادامه جام جهانی فوتسال به آنچه که استحقاقش هست رسیده و بالاخره یک جایزه بزرگ آسیایی و حتی جهانی را از آن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.