کد خبر : 147526
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 17:38
-

تا پایان فصل فرخشهر با شاکله قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد

تا پایان فصل فرخشهر با شاکله قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سخنگوی هیات فوتبال استان اصفهان گفت: تیم فوتسال دریژنو فرخ‌شهر از استان چهارمحال و بختیاری به هیات فوتبال اصفهان واگذار شد و تا پایان فصل لیگ برتر با شاکله قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. «سپهر ابراهیمی» افزود: امتیاز تیم دریژنو فرخ شهر به هیات فوتبال اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سخنگوی هیات فوتبال استان اصفهان گفت: تیم فوتسال دریژنو فرخ‌شهر از استان چهارمحال و بختیاری به هیات فوتبال اصفهان واگذار شد و تا پایان فصل لیگ برتر با شاکله قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

«سپهر ابراهیمی» افزود: امتیاز تیم دریژنو فرخ شهر به هیات فوتبال اصفهان واگذار شد اما تا پایان فصل جاری فرخ شهر با شاکله قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: هنوز واگذاری به صورت قطعی انجام نشده و بعد از پایان فصل این تیم به هیات فوتبال اصفهان واگذار می‌شود. هیات فوتبال اصفهان موظف شده تا پایان فصل هزینه‌ها را پرداخت کند.

وی درخصوص شایعات قراردادبستن بازیکنان دریژنو با هیات فوتبال اصفهان گفت: اکنون زمان قرارداد بستن نیست و این شایعات صحت ندارد. پس از آنکه تیم به صورت قطعی واگذار شد، با بازیکنان قرارداد می‌بندیم.

در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال زنان شاهد انصراف ۲ تیم به دلیل مشکلات مالی بودیم. تیم «ستارگان ورامین» که به دلیل نبود امکانات و زمین مورد نیاز برای برگزاری مسابقات لیگ منحل شد. تیم «شهرداری رشت» نیز با دستور مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی شهرداری مبنی بر عدم تیم‌داری، از بازی‌های فصل کنار گذاشته شد.

تیم «دریژنو فرخ شهر» نیز هفته گذاشته اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی بدنبال انصراف از لیگ برتر است. این تیم در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی نداشت. دریژنو بدون هیج پیروزی  و کسب امتیازی از میان ۱۲ تیم در جایگاه آخر جدول قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.