کد خبر : 147948
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 19:07
-

مهرداد جابری سرمربی هایپر شاهین شهر شد

مهرداد جابری سرمربی هایپر شاهین شهر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از استعفای مهدی مصطفوی از هدایت تیم هایپر شاهین شهر،هیات مدیره این باشگاه دقایقی پیش تشکیل جلسه داد و در نهایت سرمربی جدید این تیم را انتخاب کرد.بر این اساس مهرداد جابری کاپیتان هایپری ها به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا در ادامه لیگ به عنوان مربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از استعفای مهدی مصطفوی از هدایت تیم هایپر شاهین شهر،هیات مدیره این باشگاه دقایقی پیش تشکیل جلسه داد و در نهایت سرمربی جدید این تیم را انتخاب کرد.بر این اساس مهرداد جابری کاپیتان هایپری ها به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا در ادامه لیگ به عنوان مربی بازیکن فعالیت کند.

بر اساس شنیده ها اکثر اعضای کادر فنی هم تغییر کرده و باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر جابری است.همچنین این مربی درخواست جذب یک بازیکن را هم به باشگاه داده است که در حال مذاکره با این بازیکن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

خیلی خیلی مسخرست اخه جابری؟
از چاله در اومدن افتادن توی چاه
تمام اعتصابات و بدبختیهای تیم از اومدن همین جابری شروع شد

ناشناس یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

جابری از اول هم با هدف بیرون کردن کادر وارد تیم شد
مصطفوی اشتباه بزرگی کرد جابری توی تیم نفوذ کرد و در حالی که حتی توی بازیها راه میرفت اعتصابات تیم رو برنامه ریزی کرد و حالا هم به هدفش رسید حماقت بزرگی کردن مدیران هایپر
حتی کتک خوردن مدیر هایپر توسط بازیکنان هم زیر سر همین جابری بوده

اکبر قدیری دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۰۸

به به. بالاخره یه مربی خوب و خاک فوتسال خرده برای تیم هایپر انتخاب شد. تبریک به آقای جابری. با آرزوی موفقیت. تبریک به مدیریت هایپر با انتخاب کارشناسانشون.