کد خبر : 147995
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:34
-

علاسوند:دیدار با مس، از بازهای بزرگ ما است / کار سخت است ولی به اتفاقات خوب امیدواریم

علاسوند:دیدار با مس، از بازهای بزرگ ما است / کار سخت است ولی به اتفاقات خوب امیدواریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که برای شش بازی باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر برنامه داریم، گفت: کار سخت است ولی به اتفاقات خوب امیدواریم. کیاوش علاسوند در خصوص بازگشت به این تیم، اظهارکرد: خوشحالم که بازهم در کنار تیم خودم و مجموعه‌ای هستم که سال‌ها کنار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که برای شش بازی باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر برنامه داریم، گفت: کار سخت است ولی به اتفاقات خوب امیدواریم.

کیاوش علاسوند در خصوص بازگشت به این تیم، اظهارکرد: خوشحالم که بازهم در کنار تیم خودم و مجموعه‌ای هستم که سال‌ها کنار آن بوده‌ام. امیدوارم بتوانم برای این مجموعه و پیشبرد اهداف باشگاه تاثیرگذار باشم.

وی ادامه داد: اهدافی برای سر و سامان دادن به وضعیت تیم دارم، اما زمان می‌برد تا این اهداف در تیم حاکم شود. در تلاش هستیم در دیدارهای پیش‌رو امتیاز بگیریم و از حیثیت و نام باشگاه ملی‌حفاری دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری درباره دیدار تیمش در هفته بیستم لیگ برتر برابر مس سونگون نیز عنوان کرد:‌ دیدار با مس، مطمئنا از بازهای بزرگ ما است. حفاری همیشه از بازی‌های بزرگ استقبال کرده و کیفیت خوبی داشته است. امیدوارم با استراتژی که برای این مسابقه در نظر خواهیم گرفت، بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا ملی‌حفاری در دیدارهای آینده بهترین کیفیت خود در ساختار حمله و دفاع را ارائه دهد. کار سخت است ولی به اتفاقات خوب امیدواریم.

علاسوند با قدردانی از یعقوب مراقی، سرمربی سابق تیم ملی‌حفاری نیز گفت:‌ شش بازی تا پایان لیگ داریم که برای تمام دیدارها هدف‌گذاری‌ کرده‌ایم. امیدوارم هواداران نیز حمایت کنند تا تیم را به روزهای خوب برگردانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.