کد خبر : 148042
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 - 19:24
-

غیاثی : سن ایچ فوتسال را خیلی خوب بازی می‌کنند

غیاثی : سن ایچ  فوتسال را خیلی خوب بازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی غیاثی مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره بازی روز پنجشنبه این تیم برابر سن ایچ ساوه در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی با سن ایچ ساوه یک دیدار بسیار حساس و سختی است. هر ۲ تیم در جدول از نظر امتیازی بسیار نزدیک هستند. در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی غیاثی مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره بازی روز پنجشنبه این تیم برابر سن ایچ ساوه در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی با سن ایچ ساوه یک دیدار بسیار حساس و سختی است. هر ۲ تیم در جدول از نظر امتیازی بسیار نزدیک هستند. در این دیدار ما شرایط بهتری داریم، زیرا در خانه بازی می‌کنیم و از حمایت هوادارانمان نیز برخورداریم. امیدوارم که تماشاگران روز پنجشنبه ما را تنها نگذارند و با حمایت‌های خود باعث شوند ۳ امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

او درباره شرایط تیم سن ایچ ساوه هم گفت: سن ایچ امسال در لیگ برتر بسیار خوب کار کرده و در بسیاری از مسابقاتی که به میدان رفته است موفق شده نتایج قابل قبولی کسب کند. نباید به هیچ عنوان جلوی این تیم، ضعیف و پر اشتباه ظاهر شویم، زیرا آن‌ها تیمی بسیار خطرناک و باهوش هستند که فوتسال را خیلی خوب بازی می‌کنند.

غیاثی گفت: پس از آن که مدیرعامل باشگاه با محسن حسن زاده اختلاف پیدا کرد و باعث شد او از این تیم جدا شود، قلی زاده مدیرعامل تیم تصمیم گرفت به جای حسن زاده، وحید غیاثی دستیار او را به عنوان سرمربی انتخاب کند. وحید غیاثی سابقه مربیگری در تیم‌های لیگ برتری از جمله ارم کیش قم را دارد. زمانی که سوهان محمد سیما در دسته یک بازی می‌کرد غیاثی به عنوان سرمربی موفق شد این تیم را به لیگ برتر بیاورد و همین موضوع نشان می‌دهد که او فرد با تجربه و کار بلد است که می‌تواند در ادامه مسابقات به ما کمک کند.

او همچنین درباره تقویت کادرفنی گفت: تصمیمی برای تقویت کادرفنی نداریم. قرار است با همان کادر قبلی تا پایان مسابقات لیگ ادامه دهیم.

مدیر فنی تیم سوهان محمد سیما درباره هدف این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بیان داشت: با توجه به آن که تیم‌های بالای جدول امسال از نظر امکانات نسبت به تیم ما از شرایط بهتری برخوردارند، کار ما برای قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود. هدف اصلی تیم حضور در بین ۸ تیم راه یافته به مرحله پلی آف است که خواسته تمامی بازیکنان و کادر فنی است.

مدیرفنی تیم سوهان محمد سیما تصریح کرد: باز هم از تماشاگران خوبمان می‌خواهم که روز پنجشنبه در سالن حضور پیدا کنند تا با حمایت‌های آن‌ها بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. هواداران بدانند که امثال حسن زاده‌ها و غیاثی‌ها یک روزی از این تیم جدا خواهند شد و آن چیزی که می‌ماند باشگاه سوهان محمد است که متعلق به خودشان است. امیدوارم با حمایت‌های خوبی که از تیم ما صورت می‌گیرد در پایان فصل بتوانیم نتیجه مطلوب کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.