کد خبر : 148059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1398 - 13:27
-

اردلان: کریمی۶ ماه از میادین دور خواهد بود/ مهم حضور در پلی‌آف است

اردلان: کریمی۶ ماه از میادین دور خواهد بود/ مهم حضور در پلی‌آف است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان درباره بازی روز جمعه تیم سایپا مقابل تیم هیئت فوتبال خراسان گفت: اگر بحث پلی آف مطرح نبود این بازی اهمیت زیادی داشت و می توانست جایگاه تیم را در جدول رده بندی دارای اهمیت کند اما با توجه به برگزاری مسابقات پلی آف کمی از حساسیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان درباره بازی روز جمعه تیم سایپا مقابل تیم هیئت فوتبال خراسان گفت: اگر بحث پلی آف مطرح نبود این بازی اهمیت زیادی داشت و می توانست جایگاه تیم را در جدول رده بندی دارای اهمیت کند اما با توجه به برگزاری مسابقات پلی آف کمی از حساسیت این بازی کاسته شده است و نتیجه تأثیری در جدول نخواهد داشت. مهم حضور در جمع ۴ تیم و قرارگیری در مرحله پلی آف است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا تأکید کرد: البته این باعث نمی شود نتیجه بازی برای ما بی اهمیت باشد. فیلم بازی های هیئت فوتبال خراسان را تماشا کردیم. بازیکنان خوبی در اختیاردارند. همچنین مدیریت با دانشی هدایت این تیم را برعهده گرفته است. با تمام قوا مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت. امیدوارم در وهله اول بازی خوب و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم و در نهایت این بازی منجر به پیروزی ما شود.

اردلان در ادامه در مورد وضعیت فرشته کریمی، تصریح کرد: حدود دو ماه از مصدومیت فرشته کریمی گذشته و او باید شش ماه از میادین دور باشد. کریمی در بازی پنجم تیم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، در تلاش است که مصدومیت خود را رفع کند و مجبور است تحت عمل جراحی قرار گیرد. تمام تلاش او این است که به تیم ملی برسد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد چرا که وجود کریمی برای تیم ملی لازم است.

وی در پایان درباره قبول هدایت تیم جوانان و برنامه‌هایش گفت: هنوز رسما اعلام نشده است. برنامه‌هایم را ارائه داده‌ام ان شالله هفته آینده پس از اعلام رسمی برنامه‌هایم را خواهم گفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.