کد خبر : 148056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1398 - 13:24
-

بی غم: دیگر به تیم ملی بازیکن نمی‌دهیم/چرا دوباره با اسلواکی بازی کردیم؟

بی غم: دیگر به تیم ملی بازیکن نمی‌دهیم/چرا دوباره با اسلواکی بازی کردیم؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم درباره تساوی تیم فوتسال گیتی پسند مقابل مقاومت البرز در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال گفت: از نظر فوتبالی بد نبودیم. ۸۰ تا ۹۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. تیم حریف چند موقعیت داشت که توانست دو گل بزند. متاسفانه فرصت های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم درباره تساوی تیم فوتسال گیتی پسند مقابل مقاومت البرز در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال گفت: از نظر فوتبالی بد نبودیم. ۸۰ تا ۹۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. تیم حریف چند موقعیت داشت که توانست دو گل بزند. متاسفانه فرصت های ما به گل تبدیل نشد. بیشترین مشکل ما در حال حاضر شرایطی است که تیم ملی ایجاد کرده است. چهار ملی پوش ما در ۱۲ روز، ۶ بازی انجام داده اند؛ سه بازی برای تیم ملی و سه بازی برای تیم گیتی پسند.

وی تاکید کرد: ملی پوشان ما آنقدر خسته بودند که حمید احمدی روز گذشته گفت نمی توانم بازی کنم. کجای دنیا اینطور است که بازیکنانش دو روز یکبار بازی کنند. علاوه بر این مهران عالیقدر و درخشان را به خاطر مصدومیت و محمدرضا سنگ سفیدی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم. سعید احمد عباسی هم برای بازی بعد محروم شد. اینها به تیم فشار می آورد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به دیدار این تیم با شاهین کرمانشاه در روز جمعه، یادآور شد: برای این بازی باید به کرمانشاه برویم. برای همین مجبوریم در تهران بمانیم و بدون تمرین به کرمانشاه برویم. فردا عازم کرمانشاه هستیم و اصلا نمی توانیم تمرین کنیم. بازیکنانم آنقدر خسته هستند که انرژی ندارند و برنامه ما فقط استراحت است!

بی غم در ادامه گلایه هایش از برنامه تیم ملی فوتسال، گفت: زمانی که در تیم مس بودم، به خاطر همین برنامه های فشرده رباط پای حمید احمدی پاره شد. چرا اینقدر فشرده برنامه می ریزید؟ چه ضرورتی داشت بازی دوستانه سوم تیم ملی با اسلواکی برگزار شود؟ روز جمعه با تیم محمد سیما قم بازی داشتیم و بازیکنان ملی پوش ما ساعت ۱۶ روز پنجشنبه وارد اردو شده اند. تیم ملی نباید به فکر باشگاه ها باشد؟

وی افزود: وضعیت عجیبی است و نمی دانم چه بگویم. به سرپرست تیم ملی تاکید کردیم که بازی سوم ایران با اسلواکی انجام نشود یا حداقل به بازیکنانی میدان می دادند که کمتر بازی کرده اند. ملی پوشان با این وضعیت خسته و فوتسال زده می شوند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تاکید کرد: با این شرایط دیگر به تیم ملی بازیکن نمی دهیم. همانطور که گفتم حمید احمدی نیمه دوم برای ما بازی نکرد. احمد عباسی هم چند دقیقه در زمین بود و گفت که تعویضش کنم. اصغر حسن زاده انرژی نداشت. من هم باید بابت نتایج تیم به باشگاه پاسخگو باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.