کد خبر : 148054
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1398 - 13:22
-

خوراکچی:جذب ۳ بازیکن جدید برای تیم شهرداری قرچک/باقدرت نیم‌فصل دوم را آغاز می‌کنیم

خوراکچی:جذب ۳ بازیکن جدید برای تیم شهرداری قرچک/باقدرت نیم‌فصل دوم را آغاز می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در خصوص وضعیت این تیم در لیگ یک فوتسال کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول برای ما فراهم‌شده بود در یک‌زمان کوتاه مدت و کمتر از ۱۰ روز که فقط یک حکم در اختیار ما بود همکاری‌های لازم از سوی شهرداری و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در خصوص وضعیت این تیم در لیگ یک فوتسال کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول برای ما فراهم‌شده بود در یک‌زمان کوتاه مدت و کمتر از ۱۰ روز که فقط یک حکم در اختیار ما بود همکاری‌های لازم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک صورت گرفت که واقعاً زحمات زیادی کشیدند که ما در یک‌زمان کوتاه مدت بتوانیم نفراتی که بیرون ماندند و بازیکنان باکیفیت بودند را جذب کنیم.
وی افزود: ما در این مدت کوتاه توانستیم قرارداد بازیکنان را ببندیم و همین‌که در اولین بازی با جوانانی که در اختیار داشتیم بازی را شروع کنیم، تیم ما به تعداد حد نصاب ۱۲ نفر هم نرسید ولی رفته‌رفته بازیکنان جدیدی مثل میثم مولایی، محسن لطفی درروند کار به تیم اضافه شدند و به‌مرورزمان شرایط تیم شهرداری حالت بهتری پیدا کرد و بازی‌های قابل قبولی از خودمان به نمایش گذاشتیم.
خوراکچی گفت: وقتی در فوتسال تعداد بازیکنان کم باشد و جایی که نیاز به تعویض بازیکن باشد یا گلی که زده‌ایم را حفظ و یا اینکه گلی که خورده‌ایم را بتوانیم جبران کنیم ما در آن بزنگاه‌ها بازیکن نداشتیم بر همین اساس بازیکنان خسته در زمین باقی می‌ماندند و دلیل اینکه ما چهارتا بازی را مساوی کردیم.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک بابیان اینکه در نیم‌فصل دوم ۳ بازیکن به تیم اضافه می‌شوند، بیان کرد: آن سه تا بازیکن در آن چهارتا بازی که مساوی کردیم حتماً در آن لحظه به ما کمک خواهند کرد و چند بازیکن هم مدنظر ما است  که به زودی به حضور مردم معرفی خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد : روز شنبه ۲۴ آذر آخرین نقل و انتقالات لیگ یک فوتسال کشور است، در این هفته ما باید از آن چند بازیکن حداقل ۳ تا بازیکن را جذب کنیم که بتوانیم تیم شهرداری قرچک را به یک سرانجامی برسانیم.
خوراکچی تأکید کرد: ما چالش‌هایی که در نیم‌فصل اول داشتیم با صحبت‌هایی که با بچه‌های تیم انجام دادیم و می‌خواهیم آن چالش‌ها را تبدیل به یک فرصت کنیم.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک اظهار داشت: یکی از این چالش‌ها کمبود بازیکن بود که بازی‌های ما در نیم‌فصل اول مساوی می‌شد، می‌خواهیم  این چالش‌ها را تبدیل به فرصت کنیم تا آن مساوی‌ها را در بازی برگشت تبدیل به پیروزی کنیم و همه این‌ها نیاز به تمرین، تلاش و یک برنامه خوب و منسجم دارد و بنده به بچه‌های تیم ایمان داریم و می‌دانیم اگر ما به کارمان و بازیکنان هم به خودشان ایمان داشته باشند می‌توانیم ترقی و صعود کنیم.
خوراکچی افزود: یکی از بدشانسی‌های ما این بود که در نیم‌فصل اول بازیکن خوب و باکیفیتمان بنام مصطفی اخلاصیان مصدوم شد که از بازی دوم به بعد شاهد حضور او در بازی‌ها نبودیم و یک بازیکن خوب دیگری هم داشتیم که این دلیل شرایط اسکانش نتوانستیم از او استفاده کنیم که عملاً این دو بازیکن از لیست ما خارج شدند.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک در پاسخ به اینکه آیا تاکنون توانسته‌اید انتظارات هواداران فوتسال دوست قرچک را برآورده کنید، گفت: شهرداری قرچک اولین سال حضورش در لیگ یک است و  زمانی که ما کمتر از ده روز وقت داشتیم. تیم ما اصلاً قابل‌مقایسه با شهید منصوری قدمت ۱۶ ساله نیست، نباید هواداران عزیز در این شرایط توقع تیمی همچون شهید منصوری را از ما داشته باشند.
وی بیان کرد: ما این نوید را به هواداران عزیز می‌دهیم که همان‌طوری که بازی‌های نیم‌فصل اول ما باکیفیت بود در نیم‌فصل دوم هم کیفیت بازی‌مان به مراتب بالا خواهد رفت. بازیکنان ما خیلی خوب تمرین می‌کنند و بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند می‌توانند مکمل‌های خیلی خوبی برای بازیکنان قبلی باشند.
خوراکچی در پایان گفت: ما با تمام وجود آمده‌ایم و برای این کار وقت می‌گذاریم و پای پس نمی‌کشیم. برای اینکه بتوانیم آبروداری کنیم و به اهداف تیم شهرداری قرچک برسیم دست از هیچ کار و تلاشی دریغ نخواهیم کرد و این قول را به هواداران می‌دهیم که بتوانیم کیفیت بازی‌ها را هرچه بیشتر بالا ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

تو هم فقط حرف میزنى خوراکچى آخر این تیم هیچى نمیشه باید براى سقوووووووط نکردن بجنگه حالا تماسا کنید!!!!