کد خبر : 148552
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 15:41
-

غیاثی: بیشتر از فرش‌آرا موقعیت داشتیم، اما باختیم/با بازیکنان امید و جوانان پای به میدان گذاشتیم

غیاثی: بیشتر از فرش‌آرا موقعیت داشتیم، اما باختیم/با بازیکنان امید و جوانان پای به میدان گذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی در خصوص باخت تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی را مشاهده کردیم. قبل از بازی هم گفتم که هر تیم از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، برنده خواهدبود. اگر اغراق نکنم، پنج موقعیت بیشتر از تعداد گل‌های به ثمر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی در خصوص باخت تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی را مشاهده کردیم. قبل از بازی هم گفتم که هر تیم از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، برنده خواهدبود. اگر اغراق نکنم، پنج موقعیت بیشتر از تعداد گل‌های به ثمر رسیده فرش‌آرا داشتیم و تنها نیمی از فرصت‌های گلزنی این تیم تبدیل به گل شد.

وی افزود: شش بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم. سه بازیکن که در نیم‌فصل از ما جدا شدند و سه مصدوم هم داشتیم و با بازیکنان امید و جوانان پای به میدان گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم در خصوص عملکرد تیم داوری عنوان کرد: در چند صحنه بازیکن فرش‌آرا بدون توپ بازیکن ما را زد و داور می‌توانست سوت بزند اما در کل قضاوت مشکل چندانی نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.